• Anonym (Love boobs)

Någon tjej/kvinna som älskar att få stimulering på brösten ofta?

Ja Finns det tjejer/kvinnor som skulle älska att din partner tog på brösten, smeker dom liksom bara sådär, eller  är man sitter i soffan att man börjar klämma och känna sen smeka dom och till slut suga på dom? 

Blir du kåt av att  din partner rör på dig där, kan du komma och be att hen skall smeka dom bara för att du vill bli kåt?

• Svar på tråden Någon tjej/kvinna som älskar att få stimulering på brösten ofta?
  • Anonym (Abc)

Vad vinner du på att veta det undrar jag i min nyfikenhet?

• Anonym (Anna)

Min partner är en bröstkille och tar, klämmer, pussar på mina bröst så fort han får möjlighet.
    Jagblir inte kåt av det då han gör det så ofta att det nästan blivit avsexualiserat. 

• Anonym (Love boobs)

Tråkigt, tänker mig ni som verkligen gillar det?

varför tillåter du det om du tycker det är typ jobbigt

• Anonym (Anna)
    Anonym (Love boobs) skrev 2025-09-12 21:31:51 följande:

Tråkigt, tänker mig ni som verkligen gillar det?

varför tillåter du det om du tycker det är typ jobbigt

Jag tycker inte det är jobbigt, närhet är mysigt.
    Han pillar i håret, på ryggen, fötter och ben också.
    Din fråga var om man blev kåt av det och svaret från mig är 98% av gångerna nej.
  • Anonym (Rune)

Min fru gillar det inte. Hon känner sig objektifierad då, som att jag bara ser henne som ett föremål för min kåthet, inte som en hel människa. Det är synd, för jag älskar att smeka och krama hennes underbara bröst. Men man får respektera att det är hennes bröst, inte mina leksaker.

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Love boobs) skrev 2025-09-12 15:28:19 följande:
    Någon tjej/kvinna som älskar att få stimulering på brösten ofta?

Ja Finns det tjejer/kvinnor som skulle älska att din partner tog på brösten, smeker dom liksom bara sådär, eller  är man sitter i soffan att man börjar klämma och känna sen smeka dom och till slut suga på dom? 

Blir du kåt av att  din partner rör på dig där, kan du komma och be att hen skall smeka dom bara för att du vill bli kåt?

Ja absolut. Med undantag för klämmande, mina bröst är verkligen känsliga och det gör ont på mig.

Jag går igång direkt på att bli rörd på rätt sätt på brösten, särskilt bröstvårtorna. Nej, jag ber inte om att bli rörd där till vardags, det behöver komma naturligt för den andra personen. Sen vid sex jo, men mer utan att säga det. Bäst är om den andre gillar det, det är helt suveränt.
Svar på tråden Någon tjej/kvinna som älskar att få stimulering på brösten ofta?