Luktar gammalt hos min dejt
Hej och hjälp!
Jag har träffat en helt otrolig kille. Bästa sexet på många år, charmig, rolig, väldigt generös, samma mål i livet som mig med mycket. En toppenkille på alla sätt och vis. Vi har bara sets en handfull gånger, i huvudsak hemma hos mig eller på hotell.
Jag har varit hemma hos honom en gång, var onykter då så minns liksom inte detaljerna. Men tydligen har han tagit över väldigt mycket prylar från sin mormor. Och det märkets, inte minst på lukten. Jag är känslig för lukter och kände när jag kom hem därifrån efter bara några timmar hur mina kläder luktade som lägenheten. Känner det även på hans kläder efter det och jag tycker det är så så jobbigt. Det luktar inte mögel, mer åt typ stall/häst-lukthållet, blandat med typ damm.
Detta är en lägenheten i ett väldigt tjusigt område så inget ruckel. Han äger flera fastigheter så vet inte hur det är i resten. Men alltså jag tycker detta är så jäkla jobbigt. Jag vill ju inte avsluta pga detta men jag blir tyvärr så äcklad.
Vad hade ni gjort?? Han sa på telefon en gång att han gillar herrparfymer som luktar just.. gammalt. Herregud hjälp :(.