Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Mannen anklagar mig för otrohet

Fråga honom vad han skulle göra om du varit otrogen. Svaret blir troligtvis skiljmässa.

FFråga honom sen om han tror du varit otrogen.  Svara han då ja säger du att då skiljer vi oss.

Säger han nej säger du Bra, saken klar och nu vill du inte höra ett pip om detta igen. 

• Anonym (?)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2025-09-16 08:28:32 följande:
    Han står fast vid sina misstankar, skilsmässa hade absolut varit aktuellt om detta inte kunde lösa sig snarast, men vi har tre barn mellan 3-10 år, kan inte ge upp en 17 år lång relation och hela våran familj för att han fått för sig att jag är otrogen, för barnens skull, vill jag verkligen göra mitt yttersta för att vi kommer igenom detta, jag älskar honom , även om jag just nu inte känner så positiva känslor för honom..Han är inte någon som går runt och är svartsjuk eller en "dålig" man, han är bra å fantastisk på många sätt, men detta, är inte kul, dessutom när det är andra gången han får för sig detta
    Det är inte du som ska initiera en skiljsmässa. Det är han som tror du är otrogen. Gör han inte tror han inte du är otrogen och alltså kan han lägga ner den här diskussionen.

Det här är ett dumt maktspel från honom. Han anklagar dig för att vara otrogen för att du ska förvsvara dig. fjäska, ge honom fördelar mm.

Syna honom!

• Anonym (?)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2025-09-16 17:04:28 följande:

Tips och råd någon hur vi går vidare? Vill inte skiljas.

Du synar honom hårt. Tror han du varit otrogen? I så fall vad innebär det. Om han inte tror det får han släppa detta.
  • Anonym (?)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2025-09-16 17:47:52 följande:
    Vadå vad innebär det? Ingen av oss vet hur vi går vidare gissar jag, inte hunnit prata något mer, han tror att jagl ligger med någon annan hur befängt de än låter mig mina öron men de är ju hans egna misstankar 
    Men fråga honom vad som gäller nu när han tror du legat med någon. 
Svar på tråden Mannen anklagar mig för otrohet