• Lynx123

Träffa gammal kärlek

Frågan är väl om du vill träffa en person som gör så mot sin livspartner. Om din är okej med att han kallar dig hjärtat och älskling så är det ju er ensak, men hur exet är med sin är deras. Trots det så hade jag tyckt att det skulle kännas olustigt att träffa honom bakom ryggen på hustrun.

• Lynx123

Tycker också att ni kan ta med er era respektiva för att avdramatisera det hela.

Fast vet din nuvarande verkligen om att ditt ex kallar dig hjärtar och älskling? Låter väldigt gränsöverskridande i mina öron.

• Lynx123
    molly50 skrev 2025-09-17 22:59:24 följande:
    Ja,det verkar ju misstänkt,i alla fall.
    Grejen är också att även om det bara är han som är intresserad så kan ju TS bli indragen i värsta svartsjukehärvan om frun får reda på det här. Vi vet ju inget om henne och sättet han vill träffas på tyder på att han inte respekterar sin hustru.
  • Lynx123
    Anonym (Dilemma) skrev 2025-09-18 18:09:22 följande:
    Ja frun har absolut inget att oroa sig över.
    En kram kommer han kanske att få men inte mer.
    Tycker det är synd att hon ska känna sån oro över detta.  Hon är väldigt arg tydligen.
    Det är så svårt när man bara har en sida av historien. Han verkar onekligen inte ha några problem att gå bakom sin livspartners rygg. Inte så konstigt att hon blir arg - det här är nog inte första gången som han behandlar henne så.
  • Lynx123
    Anonym (Dilemma) skrev 2025-09-18 21:05:56 följande:
    Hur han är mot henne har jag ingen aning om..
    Jag är iallafall uppriktigt mot min sambo.
    Fast du vet ju en del - hur han inte berättat för henne och vad han kallar andra kvinnor än sin hustru. Det säger väl en hel del...
Svar på tråden Träffa gammal kärlek