• Glittersocka

Saker att se fram emot

Går strax in i andra trimestern och har blivit sjukskriven på grund av långdraget diskbråck så kan inte gå/stå/sitta längre stunder. Dagarna går såååå långsamt och kantas av illamående och smärta och jag känner att jag behöver ha något att se fram emot. Är så klart tacksam att vi till våren får ett barn men det känns också så långt bort.

normalt brukar höst och vinter innebära vinkvällar, skogspromenader, svampplockning och skidresor men nu känns det? lite tomt.

Har ni några bra tips på små som stora aktiviter att se fram emot? Är lite sugen på att åka till fjällen i vinter men risken är att jag blir ensam i stugan medan alla andra har det kul i backen. (har inte obegränsat med pengar nu under sjukskrivningen).

Allt gott!

• Svar på tråden Saker att se fram emot
  • Anonym (qwerty)

Shoppa babysaker, titta på olika sidor med kläder, facebook marketplace, köpa startpaket till bebis, välja ut en barnvagn (buogaboo fox är bra om du gillar promenader) läs böcker, se serier på netflix, exprementera med maträtter, lär dig sticka, gå till kyrkan och gå med i en kör, bygg en snögubbe, 

Svar på tråden Saker att se fram emot