Inlägg från: Ascendere |Visa alla inlägg
  • Ascendere

Min sambo har SMS kontakt med sin sons flickvän

Olsdotter skrev 2025-09-18 10:24:34 följande:

En 57-årig man som ser möjligheter att få ha sex med en 19- åring... 99% av männen tar chansen.

Är du på riktigt? 
    Nej, 99% av alla män skulle inte ha sex med sin sons flickvän även om de "fick chansen" det är jag ganska övertygad om.
    Däremot är det nog väldigt vanligt som fantasi, men det är nåt annat
  • Ascendere

Låter verkligen gränslöst att hålla på så. 
    En bra kontakt med svärdottern är en sak, men det ska självklart inte ske bakom ryggen på sonen. 

• Ascendere
    Anonym (Vadgöra) skrev 2025-09-18 10:59:46 följande:
    Ska kontakten med svärdottern vara bättre än med sin 15 åriga dotter???? I min värld är 100 sms på 4 dagar, promenader mm mm är helt oacceptabelt. 
    Ja exakt. Gränslöst beteende från de båda, men han har ändå större ansvar som äldre. 
  • Ascendere
    Anonym (Vadgöra) skrev 2025-09-21 07:10:57 följande:
    TACK! Precis så kände jag. Jag konfronterade honom och sa att han är en gammal pedofil och att hon vet mycket väl vad hon gör. Jag gissar också på att hon ville ha min fd sambo sugar daddy. Han stack efter att jag sa att jag ville ha slut på den äckliga kontakten Och efter att hans dotter sa till honom att hon vill inte ha honom att göra. 

Hur har sonen reagerat? En annan dimension är ju hans relation till flickvännen, hennes beteende bör man också starkt ifrågasätta. 

jag tycker personligen att han borde lämna henne direkt då detta är en gigantisk röd flagga som kommer ge din son stora problem i framtiden om han fortsätter med henne. 

Svar på tråden Min sambo har SMS kontakt med sin sons flickvän