Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

Låter detta som något du skulle vilja testa?

Du tappade mig på att börja prata med en dildo som en tredje person..  bara cringe...  jag hade dött av pinsamhet och så hade det inte blivit mer sex den dagen... 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Dildsom) skrev 2025-09-19 14:09:26 följande:

Tråkigt att du försvann redan där, jag uppfattar annars som att du skulle kunna tycka det varit spännande om man lagt upp det på ett annat sätt? Hur skulle du vilja ha det ombud fick välja?

Skulle scenariot med förbundna ögon och kanske någon som viskar i örat att du ser fantastisk ut och att det finns någon fler i rummet som gärna vill se dig njuta. Att "någon" drar med dildon över dina trosor så du känner hur hård den är. Efter en stund får du kommandot att du måste sära på benen för att släppa in honom, gör du det så? 

Jag lever redan i en relation med inslag av bdsm så att bli bunden  och ha ögonbindel etc är inga konstigheter för mig .
    Men att tala om en dildo i 3 person är bara big no-no för mig . Totalt avtändande.  
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Dildsom) skrev 2025-09-19 15:16:59 följande:
    Okej, tack för svar. Jag tolkar som att heller inte vill ge annan feedback på hur man skulle kunna göra för att något sånt skulle fungera för dig och kanske för andra? 
    Jag har inga problem med att använda dildo på olika sätt 
    Det som är avtändande är att du specifikt talar om dildo som en person. Det är inte sexigt för mig och det är inte okej i min värld. Det är alltså något som jag inte tänker acceptera. 
Svar på tråden Låter detta som något du skulle vilja testa?