• Anonym (JimpaBoy)

Lagstifta mot män

Ja vore inte det det bästa? Slut på våld, rån, våldtäkt, gruvtäkt osv. Kiruna kunde stå kvar. Inget kiss i ansiktet bara för att man råkat lägga sig i rännstenen. Ingen rännskita på sommaren när ICA rear ut sina jordgubbar och man har fått i sig en 8-10 stycken. 

Nä detta är det enda rätta!

• Svar på tråden Lagstifta mot män
  • Anonym (Haha)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-23 15:03:03 följande:
    Vadå, var det bara jag som tolkade det så? 
    Det var roligt skrivet.
  • Anonym (Lika bra)

Lika bra att förbjuda allt när vi ändå har ångan uppe!

• Anonym (Nn)
    EnAnonumius skrev 2025-09-23 13:17:31 följande:
    En tråd som jag tydligen missat.
    Du har inte en  länk till den tråden?
    Den tråden var i sig en avläggare till en tråd som en kvinna skrev om sin man (56) som höll på och groomade sin sons flickvän.

Flickvännen var 19 år gammal och de SMS'ade intensivt.

Det slutade enligt TS i ett stort gräl, dottern och modern tyckte det var äckligt. Maken lämnade bostaden och tog med sig grejor. Tänkte inte komma tillbaka. 

Så då lade en annan person, som gjort inlägg i den tråden, upp den nya tråden som handlade om lagstiftning. Men jag tror atr den tråden inte är så aktiv längre.

• Jimmy75
    Anonym (Nn) skrev 2025-09-23 18:38:50 följande:
    Den tråden var i sig en avläggare till en tråd som en kvinna skrev om sin man (56) som höll på och groomade sin sons flickvän.

Det slutade enligt TS i ett stort gräl, dottern och modern tyckte det var äckligt. Maken lämnade bostaden och tog med sig grejor. Tänkte inte komma tillbaka. 

Så då lade en annan person, som gjort inlägg i den tråden, upp den nya tråden som handlade om lagstiftning. Men jag tror atr den tråden inte är så aktiv längre.

TS fultolkar och skriver då och då kommentarer som svar på de inlägg han tycker passar. Men mest sitter han och gosar med en gigantisk offerkofta. 
  • Anonym (Nn)
    Anonym (Nn) skrev 2025-09-23 18:38:50 följande:

Jag hade fel.
    Först var det en tråd med ett verkligt fall av grooming. Se ovan.

Sedan var det en tråd som ville lagstifta mot att män tog kontakt med 20 år yngre tjejer.

Sedan kom denna tråd, där TS tydligen vill kagstifta mot män överhuvudtaget, hur det nu skulle gå till.
  • Jimmy75
    Anonym (Nn) skrev 2025-09-23 19:00:09 följande:
    Jag hade fel.

Sedan var det en tråd som ville lagstifta mot att män tog kontakt med 20 år yngre tjejer.

Sedan kom denna tråd, där TS tydligen vill kagstifta mot män överhuvudtaget, hur det nu skulle gå till.
    Det kan man undra. Jag önskar dem iallafall ett stort lycka till att ro runt ett helt samhälle helt utan män. 
  • Jimmy75
    EnAnonumius skrev 2025-09-23 22:51:44 följande:
    Tackar...
    Hahaha! Läs eländet först innan du tackar mig.
  • EnAnonumius
    Jimmy75 skrev 2025-09-23 23:08:39 följande:
    Hahaha! Läs eländet först innan du tackar mig.
    He he, ja du jag får tacka dig igen,,,
    Fick mig verkligen ett riktigt gott garv... Sicken sjuk tråd...😂😂😂😂😂
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Lika bra) skrev 2025-09-23 17:19:59 följande:

Lika bra att förbjuda allt när vi ändå har ångan uppe!

Japp.
  • Jimmy75
    EnAnonumius skrev 2025-09-24 07:08:59 följande:
    He he, ja du jag får tacka dig igen,,,
    Fick mig verkligen ett riktigt gott garv... Sicken sjuk tråd...😂😂😂😂😂
    Va!? Det är väl fullt rimliga resonemang TS har där? Inga konstiga tolkningar alls. Nyanserat och fint. 
  • Postman
    Jimmy75 skrev 2025-09-24 19:47:40 följande:
    Va!? Det är väl fullt rimliga resonemang TS har där? Inga konstiga tolkningar alls. Nyanserat och fint. 
    Alla dessa män, roten till allt ont. Måste till en lag nu, det brådskar. 
  • Jimmy75
    Postman skrev 2025-09-24 19:52:14 följande:
    Alla dessa män, roten till allt ont. Måste till en lag nu, det brådskar. 
    Ja, vad som än händer är det allra viktigaste att vi under INGA OMSTÄNDIGHETER kommunicerar...i synnerhet de som är i relationer - där gäller det absolut att sluta prata med varandra. Kräv tankeläsning och gå sedan in på FL och fråga om man tänker rätt eller vad man ska göra.
  • Ezmeraldah
    Anonym (Nn) skrev 2025-09-23 19:00:09 följande:
    Jag hade fel.

Fast den här trådstarten var ju faktiskt rolig! 

"Inget kiss i ansiktet bara för att man råkat lägga sig i rännstenen. Ingen rännskita på sommaren när ICA rear ut sina jordgubbar och man har fått i sig en 8-10 stycken." Det är humor! 

Hur många här har fått kiss i ansiktet nån gång? Upp med en hand! 
Svar på tråden Lagstifta mot män