Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Kortare män

Det är nog många som håller med, jag gör det absolut.

• Anonym (H)
    Anonym (Juni) skrev 2025-09-21 21:44:42 följande:

Om man ser sig om så kommer man upptäcka massor av kortare män som inte alls har problem att attrahera kvinnor. De som fått för sig att kvinnor kräver att man ska vara minst 180 cm långa lever förmodligen på nätet och får ständigt bekräftat genom konfirmeringsbias den bild som algoritmen visar dem.

Jag är lyckligt gift med en 168 cm lång/kort man och har varit sedan innan hela hypen kring dejtingappar och mäns längd drog igång. Inte en enda gång har jag önskat att min man vore längre, eller att jag skulle lämna honom för en "två meter lång gigachad", oavsett vad vissa män försöker få mig att påstå.

Ja, det är bara att se sig omkring.
  • Anonym (H)
    Anonym (Deflesta) skrev 2025-09-22 10:39:06 följande:
    Inte heller ovanligt att korta män slår sina kvinnor, för att de känner sig fysiskt underlägsna och har mindervärdeskomplex. En vän till mig var tillsammans med en kort och aggressiv man och hon sa: "Aldrig mer korta män".
    Jösses, det har inget med längden att göra.
  • Anonym (H)
    Anonym (Deflesta) skrev 2025-09-22 14:53:46 följande:
    Finns t.o.m. vissa undersökningar som visat att korta män ofta är mer aggressiva och självhävdande för att de måste "kompensera" för sin korthet genom att hävda sig på olika sätt. Många gör det genom att vara kaxiga och aggressiva, och det finns många kvinnor som varit ihop med sådana män och kan bekräfta det.

Långa män har sin längd och har oftast inte behov av att hävda sig på samma sätt.
    Det tror jag inte på, det finns inget bevis på det. Om det finns, länk tack.
Svar på tråden Kortare män