Inlägg från: Anonym (Okramad man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Okramad man)

Kramar ni om kuken med fittan?

En fråga till kvinnor här.
    När ni har penetrerande sex med era män, kramar ni om hans kuk med er fitta? Är det något som kommer automatiskt och omedvetet isåfall eller är det något som i koncentrerar er på att göra? Gör ni det hela tiden eller tillfälligt då och då?

Anledningen till min fråga är att min fru inte gör det alls.Hon har gjort det någon enstaka gång när jag föreslagit det och då har jag känt av att hon har "greppat om mig" men det har pågått kanske 10-15 sekunder. Aldrig längre än så. Det har känts skönt men det är skönt oavsett. Visst käns det lite mer friktion när hon gjort det men jag känner ändå oavsett. Och hon brukar oftast få orgasm via penetration även om hon inte kramar.

Hur gör ni? Kramar ni alltid?

• Svar på tråden Kramar ni om kuken med fittan?
  • Anonym (Okramad man)
    Anonym (Jag) skrev 2025-09-22 09:38:26 följande:

Jag gör det rätt ofta. Men det är ansträngande så skulle inte kunna krama nonstop ett helt samlag. Till och från under tiden gör jag det. 
    Och min fitta kramar alltid när jag får orgasm. Men då är det mer pulserande 

Ok, intressant. Inte ens när min fru får orgasm känner jag att hon kramar. Däremot märks det tydligt på hennes kroppsrörelser i övrigt. Hur alla muskler spänns (speciellt magmuskler och benmuskler) och hur hon rycker i spasmer.
    Men jag känner aldrig att hon skulle krama om med fittan.

Gör ni andra kvinnor det när ni kommer?
  • Anonym (Okramad man)

Till er som frågar vad jag skall med informationen till och de av er som ser det här som en runktråd.

Nej

Jag skall inte ha informationen till något specifikt ändåmål och jag sitter inte och runkar till era svar. Och jag skall inte ha den information som delas här till att "användas mot min fru" på något sätt. 

Ibland startar man en tråd rent spontant efter att en tanke har slagit en. Ibland, eller ofta, efter att ha läst dialogen i någon annan tråd. Och i det här fallet är det just det...diskussion om flickvänner, fruar osv som kramar om. Det slog mig att det är något som jag inte är van vid helt enkelt. Och därför trådstarten och frågeställningen. Jag är hemskt ledsen om någon blir förorättad och provocerad av att en man vågar sig på att komma med en sådan här fråga i ett sexforum. Om så är fallet så får väl moderatorn ta bort den här tråden.

• Anonym (Okramad man)
    Anonym (Skärpning) skrev 2025-09-22 17:02:06 följande:

Ändå går du in på ett familjeinriktat forum och startar en tråd där du använder obscena könsord och är ful i mun. Sorry men jag köper det inte. Du låter som en fjortis med för mycket hormoner i kroppen. 

Det är ok. Du behöver inte köpa det. Jag kan överleva den insikten. 
    Vad gäller familjeinriktat forum så har ägaren till det här forumet av någon anledning bestämt sig för att ha en sexavdelning. Ser man sig omkring i diskuskussionerna så är ord som kuk, fitta, knulla osv rätt vanligt förekommande. De verkar vara godkända här. Jag beklagar att du finner dessa ord obcena men jag kan bara rekommendera dig att undvika det här forumet. För din själsfrid och även för att diskussionerna här kan fortsätta utan att behöva bekymras för ditt mentala mående. 
  • Anonym (Okramad man)
    Anonym (Mamma) skrev 2025-09-26 16:37:29 följande:

Jag måste slappna av för att kunna få orgasm ?kanske är hon likadan? 

Egentligen inte. Hon spänner magen och benen rätt hårt när hon närmar sig så jag kan ju inte säga att hon är avslappnad. 
Svar på tråden Kramar ni om kuken med fittan?