Inlägg från: Tecum |Visa alla inlägg
  • Tecum

Heteroman - skulle du kunna tänka dig att prova vara ihop med en man?

Nej absolut inte. Och det du skriver om att män väljer varandra stämmer inte, det är därför män blir så ensamma när hon lämnar. Jag får personligen inte ut något av att umgås bara med män.

Att heteromän går igång på att se sig runka eller andras kuk, haha bara i dina drömmar...Skrattande

• Tecum
    Anonym (Heterohomo) skrev 2025-09-23 19:58:38 följande:
    Ändå är män måna om att skicka dickpics till kvinnor som inte vill se deras organ, det måste ju betyda att de älskar att se dem själva?
    Nej de tror att kvinnor älskar att se mäns kön, precis som när vi män gärna tittar på kvinnors kön. De har inte fattat att det finns skillnader på mäns och kvinnors preferenser.
  • Tecum
    EpicF skrev 2025-09-23 20:56:04 följande:
    Och hur är det kvinnornas fel att män inte har så många manliga vänner? 

Män är egna individer och ska kunna styra över sina egna liv. Inte låta andra styra. 
    TS skrev inte att det var kvinnors fel att män inte har manliga vänner. Var läser du in det?
    Jag har inga manliga vänner, det är mitt val och jag skulle aldrig skylla det på min fru eller andra kvinnor. Blir jag ensam får jag stå mitt kast.
Svar på tråden Heteroman - skulle du kunna tänka dig att prova vara ihop med en man?