Inlägg från: Anonym (Bilder) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bilder)

Brukar ni fråga eran partner om intimt innehåll?

Jag har skickat bilder i nästan alla förhållanden. Förutom när jag var under 20.
    De flesta killar jag haft har kollat porr, fast inte varje vecka men lite då och då. Ibland tillsammans.

Den jag har nu påstår att han bara vill kolla på våra bilder och filmer och inget annat sexuellt. 
    I början tyckte jag att han var så konstig och trodde inte en sekund på det.
    Nu när vi varit ett par länge så tror jag honom. Har umgåtts med honom så mycket och länge men i början trodde jag att det var rena pick-me-knepet att säga så och skrattade bara typ yeah right!
    Vi filmar och fotar någon gång om året och lägger på en sticka. Inte alls ofta att vi skickar på telefonen, hände någon gång när vi var nykära. Och var mer sexiga bilder än bilder på inzoomad kön.

Till TS. Däremot ska man inte vänta tills man blir ombedd att göra det. Då kanske man gör något i stunden som man ångrar sen, åtminstone om man är ung och inte gjort det förr.
    Vill du överraska honom med en sexig bild (behöver absolut inte vara helnaket) så gör det. Han blir nog väldigt glad!

Svar på tråden Brukar ni fråga eran partner om intimt innehåll?