Intimfrisyr i förhållande?
Hur ser era frisyrer där nere ni som lever i ett förhållande? Kan man se ett mönster att man liknar sin partner?
Rakat = slätt
Trimmat = någon form av åtgärd
Orakat = helt naturligt
Hur ser era frisyrer där nere ni som lever i ett förhållande? Kan man se ett mönster att man liknar sin partner?
Rakat = slätt
Trimmat = någon form av åtgärd
Orakat = helt naturligt
Jag har mittbena.
Hon har en liten Hitler-mustasch, jag har sidobena.
En urskog är alltid att föredra framför ett kalhygge 😁
Händer väl nån gång per år att min man rakar bort allt för att ?rensa?. Själv gör jag det aldrig mer. Har inte överdrivet mycket behåring och min hud blir irriterad av rakning där nere så otroligt skönt att slippa bekymra sig för det längre. :)
När vi träffades för tusen år sedan hade jag en liten landningsbana och han rakade pungen och trimmade resten kort. Nu har min ambitionsnivå dalat i takt med att sexlivet blivit mer glest. Ingen idé att bry sig om att raka sig om han inte ens märker av det. Så nu blir det bara trimning när jag själv tycker det är för långt.
Inget jag lägger någon vikt på överhuvudtaget då det varken påverkar mitt sexliv, min trivsel eller mina partners attraktion till mig. Gäller även innan mitt 20 åriga äktenskap. Ibland får jag för mig att raka till det mer än bikinilinjen men aldrig helrakat då det varken uppskattas av mina partners eller mig själv - vill känna mig som en vuxen kvinna, inte ett barn
Jag varken rakar eller trimmar.
Mitt underliv mår prima.
Jag trimmar. Gör inte min fru det så blir det inget sex annat än nödfall. Definitivt inget oralsex. Tror inte kvinnor heller skulle uppskattat oralsex om män hade haft hår längs hela skaftet ända ut till ollonet