Intimfrisyr i förhållande?
Hur ser era frisyrer där nere ni som lever i ett förhållande? Kan man se ett mönster att man liknar sin partner?
Rakat = slätt
Trimmat = någon form av åtgärd
Orakat = helt naturligt
Hur ser era frisyrer där nere ni som lever i ett förhållande? Kan man se ett mönster att man liknar sin partner?
Rakat = slätt
Trimmat = någon form av åtgärd
Orakat = helt naturligt
Jag trimmar. Gör inte min fru det så blir det inget sex annat än nödfall. Definitivt inget oralsex. Tror inte kvinnor heller skulle uppskattat oralsex om män hade haft hår längs hela skaftet ända ut till ollonet
Hel rakad. Trivs bäst så själv
Jag rakar allt, men ibland kanske det går några extra dagar emellan men jag gillar inte hår och gör det för att jag tycker att det känns ofräscht, karln min rakar sig då och då men hade gärna varit oftare för min del, iaf trimma lite mer mellan gångerna och angående oralsex så vill jag gärna inte ge om det är värsta busken där, jag vill heller inte att han går ner på mig om jag väntat för länge då jag inte kan slappna av och njuta om jag känner mig ofräsch även om han säger att han inte bryr sig
Helraksde båda två, älskar hans ?porrkuk? jag kan dock växla mellan herrskap till en liten sträng eller trimmad tuss
känns fräschare och känns skönare i all form av sexet. tycker vi
Helrakat= inte herrskap
När jag och sambon varit tillsammans några år så överraskade jag henne en kväll jag hade rakat mig utan att säga någonting.
När kvällen kom och vi små hånglade lite i sängen så blev hon helt överraskad när hon stoppade handen innanför mina kalsonger...... VAD HAR DU GORT!.....sa hon och klämde extra mycket på pungen.
Efter hon provat hur det kändes med en rakad sambo i sängen så frågade hon om jag tyckte att hon var för hårig.
Jag sa att hon bestämmer själv men det växer ju ut om man ångrar sig.
Nästa kväll ställde hon sig framför mig och drog upp kjolen.... NÅ VAD TYCKER DU....
Den natten sov vi väldigt lite.
Jag trimmar, han gör inget- alternativet fattades.
Jag är helrakad och han är trimmad