• Anonym (FrisyrenSyren)

Intimfrisyr i förhållande?

Hur ser era frisyrer där nere ni som lever i ett förhållande? Kan man se ett mönster att man liknar sin partner? 

Rakat = slätt
    Trimmat = någon form av åtgärd
    Orakat = helt naturligt 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Intimfrisyr i förhållande?
  • Anonym (Boo)
    Anonym (trimmar) skrev 2025-09-28 14:53:06 följande:

Jag trimmar. Gör inte min fru det så blir det inget sex annat än nödfall. Definitivt inget oralsex. Tror inte kvinnor heller skulle uppskattat oralsex om män hade haft hår längs hela skaftet ända ut till ollonet

Ursäkta men... När är "nödfall"?
  • Anonym (Hel)

Hel rakad. Trivs bäst så själv 

• Anonym (trimmar)
    Anonym (Boo) skrev 2025-09-28 19:57:11 följande:
    Nödfall man är så upphetsad att man inte bryr sig. Kanske speciella omständigheter eller att det gått några månader. Gäller dock som sagt inte oralsex
  • Anonym (Boo)
    Anonym (trimmar) skrev 2025-09-29 12:01:06 följande:
    Nödfall man är så upphetsad att man inte bryr sig. Kanske speciella omständigheter eller att det gått några månader. Gäller dock som sagt inte oralsex
    Okej. I såna fall är "nödfall" varenda gång för mig, för lite könshår kan inte stoppa mig från att vara upphetsad, inte ens för oralsex 😁
  • Anonym (trimmar)
    Anonym (Boo) skrev 2025-09-29 12:58:15 följande:
    Okej. I såna fall är "nödfall" varenda gång för mig, för lite könshår kan inte stoppa mig från att vara upphetsad, inte ens för oralsex 😁
    för mig känns då oralsexet som att hångla med en skäggig man. Inget för mig, men bra för orakade kvinnor att såna som du finns, antar jag
  • Anonym (E)

Jag rakar allt, men ibland kanske det går några extra dagar emellan men jag gillar inte hår och gör det för att jag tycker att det känns ofräscht, karln min rakar sig då och då men hade gärna varit oftare för min del, iaf trimma lite mer mellan gångerna och angående oralsex så vill jag gärna inte ge om det är värsta busken där, jag vill heller inte att han går ner på mig om jag väntat för länge då jag inte kan slappna av och njuta om jag känner mig ofräsch även om han säger att han inte bryr sig

• Anonym (Boo)
    Anonym (trimmar) skrev 2025-09-30 13:04:11 följande:
    för mig känns då oralsexet som att hångla med en skäggig man. Inget för mig, men bra för orakade kvinnor att såna som du finns, antar jag
    Nej, det är jag som är tacksam att orakade kvinnor finns... Eller rakade eller trimmade eller hur de nu föredrar att ha sitt könshår. Jag tackar inte nej oavsett. Men får jag välja fritt så gillar jag lite hårigt 😉
  • Anonym (A)
    Anonym (Boo) skrev 2025-09-28 19:57:11 följande:
    Det undrar jag också.
  • Anonym (K52)

Helraksde båda två, älskar hans ?porrkuk? jag kan dock växla mellan herrskap till en liten sträng eller trimmad tuss 

känns fräschare och känns skönare i all form av sexet. tycker vi 

• Anonym (överraskade)

När jag och sambon varit tillsammans några år så överraskade jag henne en kväll jag hade rakat mig utan att säga någonting.
    När kvällen kom och vi små hånglade lite i sängen så blev hon helt överraskad  när hon stoppade handen innanför mina kalsonger...... VAD HAR DU GORT!.....sa hon och klämde extra mycket på pungen.
    Efter hon provat hur det kändes med en rakad sambo i sängen så frågade hon om jag tyckte att hon var för hårig.
    Jag sa att hon bestämmer själv men det växer ju ut om man ångrar sig.
    Nästa kväll ställde hon sig framför mig och drog upp kjolen.... NÅ VAD TYCKER DU....
    Den natten sov vi väldigt lite.

• Anonym (Nain)

Jag trimmar, han gör inget- alternativet fattades.

• Anonym (Flickvän)

Jag är helrakad och han är trimmad 

Svar på tråden Intimfrisyr i förhållande?