Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Reagera?

Anonym (Reagera) skrev 2025-10-05 10:14:55 följande:

Från att vara kall till att jag sagt att jag kanske betalar utgifter blir han varm och vill dela säng.

Han växlar personligher samtidigt som han säger: Vad  skulle du göra om jag ej var här imorgon. 

Då kan du bara svara att du skulle bli glad.
  • molly50
    Anonym (Reagera) skrev 2025-10-05 22:38:21 följande:

Du, han har tjatar på mig att blivit gravid och varje gång jag fått min mens har han sagt att kan jag ej bli gravid ska jag ut ut hans hus! 

Han är oförskämd. 

Varför stannar du ens kvar med honom? Har han fått höra från en läkare att man inte får göra IVF efter 40 här i Sverige? Om inte så behöver han kanske få höra det så han förstår att du inte kan eller vill få fler barn.
    Hade jag varit som du så hade jag kastat ut honom för längesen.
  • molly50
    Anonym (Irani) skrev 2025-10-06 15:01:15 följande:
    Blir nog svårt att kasta ut honom från hans eget hus. Men tycker absolut att TS ska dra därifrån. Men av någon anledning vill hon inte det.
    Ok. Då har jag nog missuppfattat det.
    Men ja,hon borde absolut dra därifrån. Klarar hon det inte själv så får hon ta hjälp.
  • molly50
    Anonym (Reagera) skrev 2025-10-06 18:34:04 följande:

Han har alltså aldrig älskat mig. 

Nej. Han verkar bara ha dig för att kunna stanna kvar i Sverige.
  • molly50
    Anonym (Irani) skrev 2025-10-06 15:19:21 följande:
    Ja, det tror jag. Det står även i inlägget du citerade:  han har tjatar på mig att blivit gravid och varje gång jag fått min mens har han sagt att kan jag ej bli gravid ska jag ut ut hans hus
    Då tycker jag att du ska flytta. Varför vill du ens stanna kvar med honom?
    Tycker du inte att du förtjänar bättre än så?
  • molly50
    Anonym (Reagera) skrev 2025-10-07 09:35:34 följande:

Han vill bara utnyttja mig som ?rik blond svenska?. Att vara ansvarig för honom med verkställighetshinder trots att han tjänar mer som Möbelmontör än mig. 

Så varför stannar du kvar med honom? Du svarar inte på det.
    Du har inte räknat upp många positiva saker med honom. Och de få saker du har räknat upp överväger inte de dåliga.
    Så varför stannar du kvar?

Och vad vill du egentligen med den här tråden? Du har startat flera trådar om samma ämne och du har fått samma svar i alla. Att du borde lämna honom.
    Och du lär inte få andra svar om du startar fler trådar då ingen människa med sunt förnuft tycker att du ska stanna kvar med en sådan person.
  • molly50
    Anonym (Reagera) skrev 2025-10-17 18:54:43 följande:
    Skriv frågor.
    Jag har frågat dig varför du väljer att stanna hos den här mannen. Så kan du vara snäll att svara på den?
  • molly50
    klyban skrev 2025-10-18 11:57:06 följande:

Känns inte som en ärlig tråd, och när TS så långt i tråden inte svarar på frågor, och sen säger skriv frågor.

Och det komiska är att massor av bra råd har kommit.

Men INTE ETT ENDA av dessa råd verkar TS ha läst, för "skriv frågor" berättar nått sånt.
    Väldigt märkligt är det helt klart, och sen eskalerar "hemskheterna" om mannen också, och ändå bara flyr från råden.

Det är så man lär sig att TS är inte på riktigt, för en som hade varit i en sådan situation hade istället sugit in råden och agerat efter detta.

Eller så är det bara så att svaren i tråden inte är de svar som TS ville ha.
    För hon ääälskar ju den här mannen och vill stanna hos honom. ^^

• molly50
    klyban skrev 2025-10-18 19:40:22 följande:

Mmm, du kan ha rätt, det är lite tragiskt dock.
    Och om förälskelsen är så stor, så ställer jag mig frågan och varför ens fråga.

Jag tror TS inte vill, men kanske TS kommer och möter oss med svar och frågor som sen är relevanta.

Dock nu, så känner jag mig tveksam för detta, men tiden berättar vad det är, så kanske....

Ja,det är sorgligt om det är så. Riktigt sorgligt.
    Men TS verkar ha startat flera olika trådar om samma ämne,så jag vet inte om hon tror att hon ska få annorlunda svar om hon startar nya trådar.
  • molly50
    klyban skrev 2025-10-19 12:36:46 följande:
    molly50 skrev 2025-10-19 12:20:04 följande:
    Ja,det är sorgligt om det är så. Riktigt sorgligt.
    Men TS verkar ha startat flera olika trådar om samma ämne,så jag vet inte om hon tror att hon ska få annorlunda svar om hon startar nya trådar.

Rätt intressant är det dock ändå, och hur någon startar trådar om alla möjliga saker och sen inte tar sig till något alls och flyr istället.

Jag misstänker det handlar om att hen ska få uppmärksamhet i sin ensamma tillvaro.
    För jag personliga kan aldrig tänka mig någon kan vara så oemottaglig, och ändå fortsätta mala samma frågor.(För det berättar något är riktigt allvarligt fel.)

Ja,så kan det också vara. 
Svar på tråden Reagera?