Inlägg från: Anonym (Reagera) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Reagera)

Reagera?

Iraniern har egentligen ingen starkposition i vårat svenska samhälle. Han jobbar som snickare och där betalas det dock bra 

• Anonym (Reagera)

Som ni vet var jag gift med en svensk och blev emotionellt tilltufsad även där. Fult av denne iranier att tuffa till mig emotionellt än mer. 

Han säget att jag är en rik svenska men så är inte fallet. 

• Anonym (Reagera)
    Anonym (D) skrev 2025-10-01 07:24:04 följande:
    Han håller dig nere för att du ska bli svag.
    Fruktansvärt. Han har ju ingen egentligen rätt att vara i Sverige. Han sa att om du följer med mig till Migrationsverket kan det styrka min möjlighet i Sverige. Jag som är lång blond svenska. 
  • Anonym (Reagera)

Han säger att jag är en parasit trots att jag knappt använder vattnet i huset. Att Iranier kan vara kaxiga. 

• Anonym (Reagera)

Ja jag ska uppsöka ngn att tala med. 

Han vill ha mig sin inneboende nu.

• Anonym (Reagera)
    Anonym (D) skrev 2025-10-02 14:05:11 följande:
    Jamen som inneboende brukar man ju få skriva sig på adresssen! Han kör någon ekonomisk grej som gör att du inte kan skriva dig där, det är konstigt. 

Man får skriva sig på den adress där man stadigt bor, det är någon grej han håller på med.

Så om du blir inneboende så ska du kräva att du får skriva dig där skattemässigt och ett skrivet kontrakt på att du hyr ett rum.

Han säger att jag ska bara ge contribution till hans kostnader vi delar som elektricitet och vatten och mat. Mat etc. Bra rejäl mat. Han är en riktig arbetare. 

Att han vill ej ha en sambo bara en kvinna som föder hans barn. 

• Anonym (Reagera)
    Anonym (D) skrev 2025-10-02 14:05:11 följande:
    Jamen som inneboende brukar man ju få skriva sig på adresssen! Han kör någon ekonomisk grej som gör att du inte kan skriva dig där, det är konstigt. 

Man får skriva sig på den adress där man stadigt bor, det är någon grej han håller på med.

Så om du blir inneboende så ska du kräva att du får skriva dig där skattemässigt och ett skrivet kontrakt på att du hyr ett rum.
    Ja men det är 33 kvd med ett pyttelitet sovrum och sedan ett litet mat/vardagsrum. Där vi båda bor och han har att att han är inkluderad som kärlekspartner. 
  • Anonym (Reagera)

Han har sagt rakt ut att om jag inte blir gravid så måste jag betala för att bo med honom, men om jag blir gravid så betalar han allt. Jag måste säga att det här känns extremt skevt. Det är som om han vill knyta mig till sig genom ett barn i stället för att bygga en jämlik relation. För mig är det en jättestor varningsflagga ? både ekonomiskt och känslomässigt. 

• Anonym (Reagera)
    Anonym (Irani) skrev 2025-10-02 16:12:41 följande:
    Att han vill ha hyra av dig är helt normalt. Varför skulle du slippa betala?

Tror inte han vill knyta sig till dig alls, det är väl han ändå väldigt tydlig med. Däremot vill han ju ha ett barn.
    Hyra och att jag ska älska med honom? 
  • Anonym (Reagera)
    Anonym (Irani) skrev 2025-10-02 17:03:24 följande:
    Eh, ja? Eller menar du att du ska ligga för att få bo gratis? Det blir ju prostitution.
    Vi har ju varit ett par och till och med besökt gynekolog för att se om jag kan bli gravid.
Svar på tråden Reagera?