Reagera?
Iraniern har egentligen ingen starkposition i vårat svenska samhälle. Han jobbar som snickare och där betalas det dock bra
Iraniern har egentligen ingen starkposition i vårat svenska samhälle. Han jobbar som snickare och där betalas det dock bra
Som ni vet var jag gift med en svensk och blev emotionellt tilltufsad även där. Fult av denne iranier att tuffa till mig emotionellt än mer.
Han säget att jag är en rik svenska men så är inte fallet.
Han säger att jag är en parasit trots att jag knappt använder vattnet i huset. Att Iranier kan vara kaxiga.
Ja jag ska uppsöka ngn att tala med.
Han vill ha mig sin inneboende nu.
Han säger att jag ska bara ge contribution till hans kostnader vi delar som elektricitet och vatten och mat. Mat etc. Bra rejäl mat. Han är en riktig arbetare.
Att han vill ej ha en sambo bara en kvinna som föder hans barn.
Han har sagt rakt ut att om jag inte blir gravid så måste jag betala för att bo med honom, men om jag blir gravid så betalar han allt. Jag måste säga att det här känns extremt skevt. Det är som om han vill knyta mig till sig genom ett barn i stället för att bygga en jämlik relation. För mig är det en jättestor varningsflagga ? både ekonomiskt och känslomässigt.