• Anonym (Uttern)

Sög min första kuk idag

Är vad man kan kalla binyfiken. Chattat med en man ett tag, nu äntligen träffades vi. Det var nervöst. Runkade och sög varandra å avslutade men en gemensam runk. 

• Svar på tråden Sög min första kuk idag
  • Anonym
    Anonym (Uttern) skrev 2025-10-02 08:13:00 följande:

Blivit som en fetish. Raggar på gifta män, det är perfekt för dom flesta e utsvultna.

Så länge det är med män så hade min man gärna fått ligga vid sidan av. Tyvärr har jag inte hittat någon man som råkat vara bisexuell. Vilket är jättekonstigt då <10% sägs vara åtminstone bi-curious.
  • Anonym
    Anonym (kuk) skrev 2025-10-01 09:27:43 följande:

Det måste göra ont för någon i tråden att tråden faktiskt fick finnas kvarSkål

Rätt åt homofoben att behöva skrolla förbi en rubrik den inte gillar då och då.Skål Yttrandefrihet är inget den gillar, om det inte handlar om egna fula och nedsättande ord om andra.
    Undrar om samma galning river ner tidningar i butiker om det står obekväma rubriker där?
  • Anonym (Önskar..)

Önskar verkligen att fler män kunde upptäcka tjusningen med homosex. Särskilt ofrivilligt ensamma sådana, det kan bli lite som Pringles gamla reklam från 90-talet: "Once you pop, you cant stop".

• NorrH69
    Anonym (50+) skrev 2025-10-01 06:35:19 följande:

Är en återkommande fantasi att få suga av en kille tills han kommer i min mun.

Haft fantasin länge?
  • Killen47

Måste ha varit skönt att äntligen kunnat ta mod till sig och göra det man tänkt å drömt om länge.

• Anonym (Bikille)
    Anonym skrev 2025-10-02 10:15:01 följande:
    Så länge det är med män så hade min man gärna fått ligga vid sidan av. Tyvärr har jag inte hittat någon man som råkat vara bisexuell. Vilket är jättekonstigt då <10% sägs vara åtminstone bi-curious.
    Jag får träffa män för min sambo att ha sex med. Asnajs. Men är det stt du vill titta på eller av nån annan anledning,?
  • Anonym (Bi-man)

Har fått avsugningar av både kvinnor och några män. Tycker kvinnor generellt är bättre, vilket förvånat mig lite. Kan ju förstås bero på tillfälligheter.

• Anonym
    Anonym (Bikille) skrev 2025-10-04 06:46:41 följande:
    Jag får träffa män för min sambo att ha sex med. Asnajs. Men är det stt du vill titta på eller av nån annan anledning,?
    Vad bra att du får träffa män för din sambo! 

Nej jag tror inte att jag vill titta på, eller möjligtvis någon gång kanske men är inte pga det.
    Jag vill att en bisexuell man jag älskar ska få ha roligt med män, något jag ändå inte kan erbjuda. Han får gärna berätta om sina möten men är osäker på om jag vill se.
    Jag ska få vara med kvinnor då också förstås även om det garanterat inte kommer hända lika ofta. Kvinnor är inte lika lätta att ragga upp och speciellt när man är tillsammans med en man, medan män som bekant är lättare att ragga upp;)

Gillar lite tanken på att göra honom glad och att han får njuta av att jag är helt okej med att han får vara med män. Känns som att det är en fördel jag kan erbjuda.
    Därför är det lite slöseri att ingen man hittills har velat göra det xD
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Bi-man) skrev 2025-10-05 09:41:10 följande:

Har fått avsugningar av både kvinnor och några män. Tycker kvinnor generellt är bättre, vilket förvånat mig lite. Kan ju förstås bero på tillfälligheter.

Du har träffat fel män
  • Anonym (Bikille)
    Anonym skrev 2025-10-05 19:52:25 följande:
    Vad bra att du får träffa män för din sambo! 

Nej jag tror inte att jag vill titta på, eller möjligtvis någon gång kanske men är inte pga det.
    Jag vill att en bisexuell man jag älskar ska få ha roligt med män, något jag ändå inte kan erbjuda. Han får gärna berätta om sina möten men är osäker på om jag vill se.
    Jag ska få vara med kvinnor då också förstås även om det garanterat inte kommer hända lika ofta. Kvinnor är inte lika lätta att ragga upp och speciellt när man är tillsammans med en man, medan män som bekant är lättare att ragga upp;)

Gillar lite tanken på att göra honom glad och att han får njuta av att jag är helt okej med att han får vara med män. Känns som att det är en fördel jag kan erbjuda.
    Därför är det lite slöseri att ingen man hittills har velat göra det xD
    Låter som en härlig kvinna. Hade min sambo vart bisexuell så hade hon fått träffa kvinnor fritt. 
  • Anonym (Jonny)

Sexchattat länge med samma man, om trekanter där alla är med alla. Upphetsande att tänka att jag suger av honom och han mig. Vet inte om jag vågar prova på riktigt. 

Och bör jag i så fall be min fru om lov innan?

• Anonym (Bikille)
    Anonym (Jonny) skrev 2025-10-12 11:30:16 följande:

Sexchattat länge med samma man, om trekanter där alla är med alla. Upphetsande att tänka att jag suger av honom och han mig. Vet inte om jag vågar prova på riktigt. 

Och bör jag i så fall be min fru om lov innan?

Hir öppen är hon över tanken? 
  • Anonym (Jonny)
    Anonym (Bikille) skrev 2025-10-12 18:42:58 följande:
    Hir öppen är hon över tanken? 
    Vet inte. Det lär jag få veta om jag tar upp ämnet...
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Jonny) skrev 2025-10-13 12:41:24 följande:
    Vet inte. Det lär jag få veta om jag tar upp ämnet...
    Go for it
Svar på tråden Sög min första kuk idag