Sög min första kuk idag
Är vad man kan kalla binyfiken. Chattat med en man ett tag, nu äntligen träffades vi. Det var nervöst. Runkade och sög varandra å avslutade men en gemensam runk.
Är vad man kan kalla binyfiken. Chattat med en man ett tag, nu äntligen träffades vi. Det var nervöst. Runkade och sög varandra å avslutade men en gemensam runk.
Blivit som en fetish. Raggar på gifta män, det är perfekt för dom flesta e utsvultna.
Det måste göra ont för någon i tråden att tråden faktiskt fick finnas kvar
Yttrandefrihet är inget den gillar, om det inte handlar om egna fula och nedsättande ord om andra.Önskar verkligen att fler män kunde upptäcka tjusningen med homosex. Särskilt ofrivilligt ensamma sådana, det kan bli lite som Pringles gamla reklam från 90-talet: "Once you pop, you cant stop".
Är en återkommande fantasi att få suga av en kille tills han kommer i min mun.
Måste ha varit skönt att äntligen kunnat ta mod till sig och göra det man tänkt å drömt om länge.
Har fått avsugningar av både kvinnor och några män. Tycker kvinnor generellt är bättre, vilket förvånat mig lite. Kan ju förstås bero på tillfälligheter.
Har fått avsugningar av både kvinnor och några män. Tycker kvinnor generellt är bättre, vilket förvånat mig lite. Kan ju förstås bero på tillfälligheter.
Härlig levelse skulle verkligen vilja träffa en skön nyfiken kille.
Sexchattat länge med samma man, om trekanter där alla är med alla. Upphetsande att tänka att jag suger av honom och han mig. Vet inte om jag vågar prova på riktigt.
Och bör jag i så fall be min fru om lov innan?
Sexchattat länge med samma man, om trekanter där alla är med alla. Upphetsande att tänka att jag suger av honom och han mig. Vet inte om jag vågar prova på riktigt.
Och bör jag i så fall be min fru om lov innan?