Jimmy75 skrev 2025-10-04 12:25:03 följande:
Men va fan? Du ser inte att du har någon möjlighet att påverka detta alls??? Nu har jag inte läst allt du skrivit, men det låter ju onekligen som att han inte har betett sig särskilt schysst mot dig....så lång är jag med. Men om du fortsätter svara varje gång han hör av sig och vara schysst eller vad du nu gör med hänvisning till att du tycker om honom (vilket i sig är obegripligt om han nu är ett sånt as) så skickar du ju signalen till honom att det är okej att behandla dig illa - Ja, han kanske är ett as, Ja, han kanske är trög eller obegriplig - men sluta godkänna det beteendet då.
Hur kan jag påverka det här ? Han har kommit och gått flera gånger, första gången för 10 år sen , sen hörde jag av mig nåt år senare men då hade han flickvän, sen hade han förhållande december 2023-mars 2025, han kontaktade mig i maj på snapchat kanske för att söka tröst efter att det tog slut mellan hans tjej jag vet inte,sen blockade han mig på snap helt utan någon anledning i slutet av maj sen hade vi ingen kontakt i juni och juli men jag kollade hans Stories ibland och kollade ibland på hans TikTok, sen i slutet av augusti hörde han av sig till mig på messenger och då blev jag glad men lite chockad.
Jag är van att bli behandlad illa av killar så vad spelar det för roll om jag blir behandlad illa av en kille till ? Hela mitt redan dåliga självförtroende är förstört sedan länge och känner mig hela tiden osäker på mig själv och har svårt att lita på någon längre troligtvis pga av hur jag har blivit behandlad tidigare