Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

💔💔💔

EpicF skrev 2025-10-04 11:19:15 följande:
    På Instagram? 

Var då? Får inte upp något där det står "kontakta"  
    Nähe men på hennes instagram står det : följ meddelande kontakta och trycker man på kontakta på hennes instagram så står hennes mail och telefonnummer 
  • Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-10-04 12:25:03 följande:
    Men va fan? Du ser inte att du har någon möjlighet att påverka detta alls??? Nu har jag inte läst allt du skrivit, men det låter ju onekligen som att han inte har betett sig särskilt schysst mot dig....så lång är jag med. Men om du fortsätter svara varje gång han hör av sig och vara schysst eller vad du nu gör med hänvisning till att du tycker om honom (vilket i sig är obegripligt om han nu är ett sånt as) så skickar du ju signalen till honom att det är okej att behandla dig illa - Ja, han kanske är ett as, Ja, han kanske är trög eller obegriplig - men sluta godkänna det beteendet då. 
     Hur kan jag påverka det här ? Han har kommit och gått flera gånger, första gången för 10 år sen , sen hörde jag av mig nåt år senare men då hade han flickvän, sen hade han förhållande december 2023-mars 2025, han kontaktade mig i maj på snapchat kanske för att söka tröst efter att det tog slut mellan hans tjej jag vet inte,sen blockade han mig på snap helt utan någon anledning i slutet av maj sen hade vi ingen kontakt i juni och juli men jag kollade hans Stories ibland och kollade ibland på hans TikTok, sen i slutet av augusti hörde han av sig till mig på messenger och då blev jag glad men lite chockad.

Jag är van att bli behandlad illa av killar så vad spelar det för roll om jag blir behandlad illa av en kille till ? Hela mitt redan dåliga självförtroende är förstört sedan länge och känner mig hela tiden osäker på mig själv och har svårt att lita på någon längre troligtvis pga av hur jag har blivit behandlad tidigare 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hmmm..,,) skrev 2025-10-04 12:25:43 följande:
    Vad tyckte han om det? Förklarade han att det faktiskt är en kompis och att du gjorde fel och inte får göra nåt liknande igen?

Det borde han har gjort tycker jag.
    Han skrev bara : varför har du skrivit till **** ? 😥 Det är min bästa tjejkompis 😞 jag svarade: för att ni dejtar ? Och för att du skrev med mig när du började träffa henne. Han svarade : nej gud nej jag och **** är bara vänner vi har känt varandra sen skolan. Jag svarade Jaha,kul då..  sen skrev han så snälla skriv inte till **** förlåt om jag störde. Sen skrev vi inget mer igår
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 12:28:01 följande:
    Du låter honom komma och gå som han vill. Det är inte honom du ska vara förbannad på utan dig själv. 

Han vet att du alltid svarar. Detta utnyttjar han. 
    Ja men det var fortfarande inte svaret på varför han blockar mig på TikTok men inte på fb
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hmmm..,,) skrev 2025-10-04 12:42:10 följande:

Bara det faktum att du stalkar en för dig helt okänd tjej både på fb och Instagram och dessutom letar upp hennes telefonnummer och kontaktar henne pga helt obefogad sjuklig svartsjuka är sinnessjukt. När ska du förstå det?

Du kommer råka illa ut en dag om du inte får hjälp att sluta med detta agerande. Det du gör är skrämmande för folk.

Men jag ville att hon skulle veta om vad han hade skrivit till mig för jag trodde dom dejtade eller var tillsammans och ville vara ärlig jag tycker inte om att ljuga för personer, jag får ångest och ont i magen av att gå omkring och dölja saker det känns inte bra och jag hade velat att någon kontaktade mig om samma sak skulle hända mig för jag uppskattar ärlighet även om jag kanske skulle bli arg först.
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 12:49:10 följande:
    Genom att blocketa honom och sluta svara! 

Ta hjälp av personalen på ditt boende. 
    Kommer aldrig blocka honom och kommer alltid svara om han hör av sig
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 12:50:43 följande:
    Kan du ta in nu att det inte är henne han dejtar! 
    Och vem han dejtar har faktiskt du inte med att göra. Det är hans ensak.
    Kanske men jag är inte så säker på att det dom säger stämmer . Det har med mig att göra så länge han kontaktar mig
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 12:52:20 följande:
    För att han ville blocka dig på tiktok. 
    Vad spelar det för roll? 

Du ska blocka honom på alla sociala medier samt på telefon. Du ska inte låta honom få komma och gå som han vill. Ta hjälp av personalen på Ditt boende för att få hjälp med det. 

Han utnyttjar dig bara och du låter dig utnyttjas. 
    Det spelar roll för mig. Jag kommer inte blocka honom någonstans. Kanske det jag kanske inte förtjänar nåt annat 😢
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 12:55:56 följande:
    Och ändå blir du förbannad på honom för att han tror att han kan komma och gå som han vill.... han tror inte han kan det, han vet att han kan komma och gå som han vill eftersom du tillåter att han gör det. Du tillåter honom att behandla dig som skit. Du tillåter honom att utnyttja dig. Det är just detta som du behöver ha hjälp av andra för att ta i. Så ta hjälp av personalen på ditt boende! De är där för att hjälpa dig. 
    Jag kanske bara förtjänar att bli utnyttjad och bli behandlad som skit och jag antar att jag låter honom göra det för jag tycker om honom en liten liten del av mig hoppas att han kanske ändrar sig och älskar mig på riktigt en dag det är väl därför jag väljer att svara när han hör av sig
  • Anonym (Anonym)

Jag antar att jag är en hopplös romantiker men jag vill alltid försöka se gott i människor och ge dom flera chanser och jag kanske är dum och naiv då får det vara så 

Svar på tråden 💔💔💔