Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

💔💔💔

EpicF skrev 2025-10-04 13:03:07 följande:
    Då kan du inte vara förbannad på honom. 
    Jo det kan jag visst vara 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Laura) skrev 2025-10-04 13:12:30 följande:
    Du känns mer och mer obehaglig.

Var ser du ens ett uns av svartsjuka i det hon skrev?
    Vad finns öht att vara svartsjuk på?

Du är nog faktiskt den enda svartsjuka i detta, hoppas killen fått läsa allt du skrev. Då, om inte förr, har du nog hört från honom för sista gången.
    Får väl se. Jag är väldigt säker på att han hör av sig igen förr eller senare 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Laura) skrev 2025-10-04 13:15:39 följande:
    Du kommer aldrig att höra av honom mer.
    När du skrev till henne släckte du det sista lilla hopp du hade om honom.

Antar att det har med dina diagnoser att göra, kan du inte få hjälp med att bolla dina tankar med personalen på ditt boende?
    Nej du lilla gumman han kommer komma krypandes tillbaka till mig som han har gjort flera gånger förut för det är så han är, så fort det inte funkar med nya tjejen när hon lessnar på honom så kommer han söka tröst hos mig precis som han har gjort tidigare 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Laura) skrev 2025-10-04 13:24:11 följande:
    Lilla gumman?
    Varför kallar du mig för "lilla gumman"?

Om det nu är som du tror, varför nöjer du dig med att vara hans andrahandsval? Vill du inte vara det första valet, som han väljer framför alla andra?
    Vilken relation är ens värt något om man inte är det första valet?

Det är bara sorgligt att du nöjer dig med att vara hans tillfälliga lösning i jakt på något annat.

Och vet du vad?
    Jag tänker inte ge igen på ditt "lilla-gummande" för jag förstår att du har funktionshinder som inte jag har. Jag kan hantera en diskussion utan att försöka att trycka till den andra.

Lilla gumman va?
    Jösses... förstår du inte vad du håller på med när du skriver så här till andra människor i forumet?
    Jag är inte den första heller, såg att du kallade "Epic F" för lilla gumman också nämligen.
    Jaha men vad bra att ni är så perfekta då 😘
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Laura) skrev 2025-10-04 13:20:17 följande:
    Ja, sant. Vi får väl se.

Hade någon skrivit till min vän som du skrev till hans så hade jag definitivt avslutat allt. 
    Du visade ju att du är besatt av honom, när du t o m fortsatte att skriva... i synnerhet den sista lilla novellen? VArför berättade du allt det där?
    Uppenbarligen är ju han besatt av mig också isåfall eftersom han gång på gång väljer att komma tillbaka till mig
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Laura) skrev 2025-10-04 13:37:05 följande:
    Det är just det, han kommer tillbaka. Mellan sina seriösa relationer eller seriösa intressen.
    Du är hans nödlösning för stunden. Inget annat.
    Då kan ju lika gärna kolla porr om han nu är så kåt eller träffa nån annan tjej närmare honom eftersom han ändå säger att vi inte kan träffas så länge han bor där nere
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Gurkan) skrev 2025-10-04 13:35:03 följande:

Du kanske kan lägga ut en fråga i den där fb-gruppen och se om någon mer haft kontakt med honom och vad de tycker? 

Det tror jag inte är nån bra idé då är det nog garanterat kört med honom för all evig framtid och det vill jag inte riskera, vill ändå spara absolut en sista chans om han skulle vilja träffas eller ha kontakt på något sätt
  • Anonym (Anonym)

Jag såg honom igår på badoo och nej jag stalkade inte honom där han dök upp bland encounters som man kan swipea höger eller vänster på... Och ja jag är helt säker på att det är han för det är hans bilder men han har av någon anledning valt att kalla sig för sin lillebrors namn på appen istället för sitt riktiga namn och ja jag är helt säker på att hans lillebror heter det namnet son han kallar sig för på badoo 

• Anonym (Anonym)

Vet dock inte om han är aktiv på badoo eller inte

• Anonym (Anonym)
    Just Precis skrev 2025-10-04 14:13:39 följande:

TS, om du känner att många i tråden är frustrerade så är det för att vi vill dig väl, tro det eller ej.

Jag kan känna att du resonerar lite så som jag gjorde när jag var i tonåren, innan jag kunde något om hur killar/människor/romantiska förhållanden funkar. Det blev sällan bra, jag gjorde bara mig själv ledsen i slutändan.

Därför är det jobbigt när du får bra råd i tråden (utom ett par enstaka ironiska/humoristiska) och väljer att helt slå dem ifrån dig. Du förstör för dig själv.

Det är förstås ditt val men jag förstår inte riktigt syftet med en sådan här tråd när du konsekvent slår ifrån dig vad alla skriver.

Jag fattar ändå inte varför han har valt att kalla sig för sin lillebrors namn på en dejtingsida undrar om hans bror vet om det.. och nej jag kommer självklart inte skriva nåt till hans bror
Svar på tråden 💔💔💔