Inlägg från: Anonym (hej neurotypisk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hej neurotypisk)

💔💔💔

Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 20:12:16 följande:

Jag nog du får ta och läsa på en del om autism du verkar tro att alla med autism inte har något tal eller bara sitter och vaggar fram och tillbaka med kroppen autism är en jävligt stor diagnos så dra inte alla över en kam 

Oj nu eskalerar det igen
    EpicF skrev 2025-10-03 20:17:16 följande:
    Nuförtiden ingår Asperger syndrom i autismspektrat.

Viilket idag innebär att man inte får en egen Asperger syndrom diagnos, som man tidigare fick. Däremot dse som har den diiagnosen har fortfarande kvar den. Ts har Asperger syndroom diagnos och den försvinner inte bara för att Asperger numera ingår i autitsmspektrat. 

Nja, Asperger syndrom är en del av autism. Autism i säg är ett samlingsbegrepp för olika autismdiagnoser inom det spektra. 

Kan alltid säga att detta borde du veta vid det här laget. Men jag vet att du inte gör det.... 

Återigen, varför upprepar du basic information om autism?

Det är väldigt vanligt att använda just autism/ASD när man skriver om just...autism så jag har inte sagt något konstigt alls vilket du verkar tro hahah

EpicF skrev 2025-10-03 20:20:18 följande:
    Nähä, då är väl min dyslexidiagnos felaktig då. Så skönt att få reda på att man inte har dyslexi, vilket då också innebär att jag aldrig har savat asperger fel 😁

Du kanske borde läsa på vad dyslexi är för något, för uppdragen är det något du inte har kunskap om. 

Att ex stava asperger fel på samma sätt flera gånger ocj ha andra sgavfel ÄR att ha dyslexi. 

Ditt försök till att mästra fungerade tyvärr inte. Men  vra förök. 

Felstavning på asperger som aspBerger sker i alla trådar av x antal respektlösa idioter, så varför ska jag veta just detta ord inte var respektlöst (men autokorrekt/stavningskontroll finns...) som mycket annat från dig?

Jag har inte försökt mästra dig alls förrän nu men dina inlägg generellt behöver någon form av autokorrekt/stavningskontroll för de blir allt svårare att förstå, använder du inte det i någon form?

EpicF skrev 2025-10-03 20:22:46 följande:
    Ja, jag måste anta. Har du problem med det? 🤔
    Nej, bara ditt överdriva matande av troll.
    EpicF skrev 2025-10-03 20:24:44 följande:
    För att du inte verkar fölrstå vad autismspektrat är. 

Ja, det är vanligt att kalla alla diagnoser inom autismspektrat för just autism. Men det är fel, och det vör man inte göra. Visste inte du det? 🤔😱
    OMG alla onlinecommunityn för autism har fel!
    EpicF skrev 2025-10-03 20:26:23 följande:
    Här visar du tydligt att du inte vet vad autism grad 1 eller andra diagnoser inom autismspektrat är. 
    För att alla andra saker inte går ihop. Läs igen.
    EpicF skrev 2025-10-03 20:28:23 följande:
    Anonym (hej neurotypisk) skrev 2025-10-03 20:25:46 följande:
    Nej, bara ditt överdriva matande av troll.

Och ja, och kan också stavas pch 😁

Kom ihåg, enligt dig så hade jag inte dyslexi (även om min utredning och diagnos säger något annat...).
    Jag har inte sagt ett ord om din dyslexi. Den är ökänd.
    EpicF skrev 2025-10-03 20:29:13 följande:
    Allt som ts har skrivit, hur hon beter sig i tråden och hennes bristande kunskap i att tolka sociala koder hänger ihop med hennes diagnoser. 
    Nej, varför får jag inte ha min åsikt? Konstigt sätt att argumentera.
    EpicF skrev 2025-10-03 20:30:18 följande:
    Har de?

Det har jag inte sett. Däremot så ser jag tydligt att du inte förstår och kommer med felaktigheter. Vart du snappat upp de vet jag inte, men fel är de oavsett. 
    Du är just inte ett dugg begriplig eller vill prata om samma saker som andra så... Det här går verkligen inte. Matar dig...
    EpicF skrev 2025-10-03 20:31:24 följande:
    Du menar min icke-existerande dyslexi, enligt dig. 
    Vad får du ut av detta? Ärligt? Jag har inte ens berört din diagnos. Men ökänd likväl.
    EpicF skrev 2025-10-03 20:32:20 följande:
    Du får gärna ha din åsikt, men din åsikt är ingen fakta. 
    Anonym (hej neurotypisk) skrev 2025-10-03 20:29:29 följande:
    Jag har inte sagt ett ord om din dyslexi. Den är ökänd.
    Och nej, jag skäms inte över att ha dyslexi och det är något jag alltid är öppen om. 
    Och dina tolkningar av trådarna är inte mer fakta än mina... så högdragetSkål
    EpicF skrev 2025-10-03 20:33:05 följande:
    Ytterligare ett svammelsvar som ger noll mening. 
    Det är du som byter frågeställning hela tiden så att mottagarna till slut ger upp för du vill inte prata om vad vi andra pratar om. Så tråkigt att du alltid gör det att jag undrar varför. Hungrig?
    EpicF skrev 2025-10-03 20:34:31 följande:
    Har du glömt vad du själv skriver?

Har du möjligen en begynnande alzheimers/demens?
    Det förvisso förklarat en hel del. 

Ökänd är den knappast. Känd? Ja, det är den eftersom är öppen med den. 
    Då kan du visa var jag förnekat din diagnos. Upp till bevis.

Öppen med den är också ett väldigt nyligt påfund.

EpicF skrev 2025-10-03 20:35:27 följande:
    Jag har aldrig påstått att min åsikt är fakta. Men utifrån ts diagnoser så hänger allt ihop. Om det nu är sant. 
    TS sk diagnoser kan inte förklara vad som inte hänger ihop. Jag kan komma på en tråd, säga mig ha en diagnos och ändå ha faktafel.
    EpicFailure skrev 2025-10-03 20:36:36 följande:
    Jaha, jag trodde vi diskutera bla autismspektrat och om trådarna ts skrivit går ihop. 

Men du verkar diskutera något helt annat, som ingen människa vet något om. 

Hungrig? Nej tack, har redan ätit. 

Så hur förklarar du att du alltid gör jättekonstiga tolkningar och vägrar återgå till att prata om vad alla andra pratar om?

nänä

EpicF skrev 2025-10-03 20:38:39 följande:
    Inlägg 239: "
    De som ständigt stavar fel på asperger på exakt samma felsätt har inte alla dyslexi hahah". 
    Ja... ALLA har inte dyslexi. När blev du ALLA?
    EpicF skrev 2025-10-03 20:40:41 följande:
    För att kunna ha faktafel måste också tråden innehålla sk fakta. 

Det gör inte ts trådar, mer än där hin lagt in screenshot på diagnos etc. 
    Fakta om TS= vad TS skriver om sig själv och sina sk relationer...
    EpicFailure skrev 2025-10-03 20:42:33 följande:
    Nej, självklart har inte alla dyslexi. Men det var bara jag som stavade asperger fel. Så i denna tråden blev jag lika med alla. 

Jävligt konstiga svar om hur jag förnekade din dyslexi... 

Att tolka en generell kommentar som fan tolkar bibeln och sen fortsätta gå på mig om något som jag aldrig skrivit. 

EpicF skrev 2025-10-03 20:43:39 följande:
    Ja, det är fakta. Inget faktafel där. Kan fövrikt aldrig bli faktafel. 

Men att skriva att de med autism grad 1 inte har svårigheter med det sociala samspelet är ett faktafel. 
    Fantastiskt. Ännu en tolkning av något som jag aldrig ens berört.
Svar på tråden 💔💔💔