💔💔💔
Jag nog du får ta och läsa på en del om autism du verkar tro att alla med autism inte har något tal eller bara sitter och vaggar fram och tillbaka med kroppen autism är en jävligt stor diagnos så dra inte alla över en kam
Jag nog du får ta och läsa på en del om autism du verkar tro att alla med autism inte har något tal eller bara sitter och vaggar fram och tillbaka med kroppen autism är en jävligt stor diagnos så dra inte alla över en kam
Återigen, varför upprepar du basic information om autism?
Det är väldigt vanligt att använda just autism/ASD när man skriver om just...autism så jag har inte sagt något konstigt alls vilket du verkar tro hahah
Felstavning på asperger som aspBerger sker i alla trådar av x antal respektlösa idioter, så varför ska jag veta just detta ord inte var respektlöst (men autokorrekt/stavningskontroll finns...) som mycket annat från dig?
Jag har inte försökt mästra dig alls förrän nu men dina inlägg generellt behöver någon form av autokorrekt/stavningskontroll för de blir allt svårare att förstå, använder du inte det i någon form?
Öppen med den är också ett väldigt nyligt påfund.
Så hur förklarar du att du alltid gör jättekonstiga tolkningar och vägrar återgå till att prata om vad alla andra pratar om?
nänä
Jävligt konstiga svar om hur jag förnekade din dyslexi...
Att tolka en generell kommentar som fan tolkar bibeln och sen fortsätta gå på mig om något som jag aldrig skrivit.