Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

💔💔💔

felicityporter skrev 2025-10-03 05:05:47 följande:
    Men nu är detta ju varken din eller hennes kille. Hon och killen var ju inte exklusiva när han skriver att det är kul att hon flyttat närmare. Du och killen var absolut inte ens i närheten av att bli exklusiva eller ens dejta. Hur har han betett sig fult mot bägge menar du?

Hon kommer bara tycka att du är konstig och creepy. Du gör ju inte detta för att någon slags sanning ska fram, du gör det endast i syfte att försöka straffa honom och förstöra. Det kommer inte hjälpa varken dig eller henne heller, möjligtvis kanske han och hon bondar snabbare nu. För det är ett riktigt läskigt och udda mess att få från en främling på nätet.
    Jag vet inte hur länge dom hade skrivit eller träffat varandra när han skrev det där på hennes fb. Och jo han och jag hade planerat att träffas. Så jag tycker inte han har betett sig ok. Ja då får väl von tycka det då nej det gör jag inte jag gör det för att hon förtjänar att få veta och för att han kanske kan lära sig en läxa. Ja då får dom väl göra det då orkar inte bry mig längre 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Soja) skrev 2025-10-03 10:34:15 följande:
    Du har skickat till tjejen? 

Hade jag börjat träffa en kille och nån brud han skrivit med skickat detta till mig så hade jag inte dissat honom. Det är inget konstigt att man har skrivit med någon annan i ett väldigt tidigt dejringstadie. Han har dessutom sedan informerat dig om att han träffat någon och avböjer sig dig. Ger du henne den information också eller ger du henne bara det andra? 

Du förstör ju bara för dem och dig själv när du sjunker så lågt. 
    Ja och jag ångrar mig inte.  Nähe kul för dig då. Jag anser att man skriver inte eller träffar andra när man börjar dejta någon oavsett hur tidigt det är. Det enda jag skrev till henne var : Hej ****! Jag känner inte dig men jag såg i ett inlägg på din fb att du och ***** ********** verkar ha dejtat sen i slutet av augusti ? Jag vill bara att du ska veta att han skrev till mig 25/9 på messenger, vi hade skrivit med varandra i lite mer än 1 månad. Jag hade inte skrivit med honom om jag visste att ni dejtade eller var tillsammans, jag fick reda på det först i måndags.. Förlåt jag ville bara att du skulle veta det här. Mvh ****** och sen skickade jag en screenshot på meddelandet han skickade 25/9 nu får hon göra vad fan hon vill med informationen
  • Anonym (Anonym)

Och nej jag har inte stalkat varken henne eller honom  , jag såg på hans fb att hon hade gillat hans profilbild och då gick jag in på hennes profil och hittade den kommentaren som hade skrivit till henne 

• Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 11:48:21 följande:
    Så enligt dig får killar inte prata/snappa/skriva med andra tjejer om han dejtar dig? 
    Nej det skulle jag inte uppskatta nej.
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 11:51:47 följande:
    Ja, ni hade planerat att träffas. Han kom sedan med undanflykter tills den dagen han började dejta en annan tjej och var tydlig med dig att han gjorde det. 

Även om ni hade planerat att träffats så var ni överhuvudtaget inte i närheten av att ens dejta. 
    Skitsamma nu vet hon iaf och jag ångrar inte att jag skickade meddelandet till henne. Sanningen kommer fram förr eller senare iaf.
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 11:48:21 följande:
    Så enligt dig får killar inte prata/snappa/skriva med andra tjejer om han dejtar dig? 
    Om jag skulle dejta en kille så skulle jag inte uppskatta att han skriver sexsms och flörtiga meddelanden till andra tjejer nej och jag tycker inte att det är konstigt jag tycker att man tar bort profil på dejtingsida också om man har börjat träffa någon och det blir seriöst. Han får gärna prata med kvinnor om det är familj eller om han kvinnliga vänner men inte på ett flörtigt eller sexigt sätt
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 11:56:37 följande:
    Men allvarligt? Även om man dejtar andra så måste man få lov att ha ett liv, skriva med andra, träffa vänner etc. En kvinna som inte tillåter det blir inte en långvarig dejt. 

Jag misstänker att tjejen skrattar åt det sms och visar för killen. 
    Ja då får hon väl göra det då 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 11:57:09 följande:
    Kanske därför du inte får någon heller.... 
    Nähe men då är son sagt hellre ensam. Jag kommer alltid vara ärlig punkt slut 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 11:58:11 följande:
    Vad är det för sanning som ska komma fram? 

Det är inte så att han dejtar båda er två samtidigt. Den dejtar han med och dig har som kompis på snap. 
    Att han inte kan hålla sig till en tjej i taget ? Nej vi har inte varit vänner på snap nu i höst han skrev flörtiga snuskmeddelanden till mig i höst när han hade börjat träffa henne han borde inte ha börjat skriva med mig från början i höst om han hade börjat träffa henne men det valde han att göra av någon anledning 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 12:02:05 följande:
    Det är sådan man slutar med när man är seriösa och exklusiva. Vilket de, enligt dig, inte var ännu. 
    Han säger att dom inte var exklusiva Ja men hon kanske har en annan åsikt om när dom blev exklusiva 
Svar på tråden 💔💔💔