Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

💔💔💔

EpicF skrev 2025-10-03 13:10:02 följande:
    A. Han är inte intresserad av henne och har varit tydlig med det. 

B. Han dejtar inte den andra exklusivt och ts har redan "varnat" henne. 

Detta är inte första tråden ts skriver om en kille hon är hopplöst attraherad av och han avvisar henne och hon förkrossad och kommer aldrig komma över honom. 
    Eh nej han har inte varit tydlig med det. Han dejtar henne exklusivt tror jag ?  Vad han har gjort är inte ok varken mot henne eller mig oavsett sen kanske det beror på hans adhd att han gör saker först utan att tänka på konsekvenserna men det är fortfarande inte en ursäkt för vad han har gjort.
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 13:10:29 följande:
    Då hade sett till att ni träffades. Vilket han inte gjorde  
    Den som lever får väl som sagt se vad som händer sen 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Quinny) skrev 2025-10-03 13:57:22 följande:

Vad du tror han gör och vad som är sanning är två vitt skilda saker. Du har ännu inte förstått eller sett ditt mönster. Ta ett par steg tillbaka. Prata med personalen på boendet. Ju tidigare du inser att du behöver hjälp desto bättre. Vet att du har bristande förmågan men vi är flera som säger det många gånger. 

Tidigare har det varit bilder inblandade också. Hoppas du inte skickat sådana nu. Dessutom kryper det fram att ni har pysslat med sexting. inget fel i det om det är med rätt person. Han utnyttjade dig som onanifantasi. Han gick igång på att skriva som han gjorde. Du kanske också tände på det. Fattar du att han använde dig som virtuell fakkdoll? 

Vad han och jag har skickat och skrivit till varandra är vår ensak. Ja jag kanske gick i igång på öl e det nåt fel med det eller ?!
  • Anonym (Anonym)
    Just Precis skrev 2025-10-03 14:03:25 följande:

Ok men det är liksom inte den generella regeln i samhället.

Man kan tycka att det är mer eller mindre fräscht att hålla på så - men det är allmänt accepterat att dejta och ha sexuella relationer med flera personer samtidigt, om man inte explicit bestämmer annat eller blir ihop.

Att kontakta tjejen är därför en överreaktion, en sorts aggression mot killen som liksom inte brutit något förtroende. Du kan tycka att han har gjort det men det vet ju inte han, han kommer såklart att följa samhällets normer.

Du kan inte ha helt egna regler/normer och gå bärsärk om någon ovetande bryter dem.

Stackars hans nya tjej, om jag var hon hade jag fått kalla fötter, inte pga vad han gjort, men för att han hade så gränslösa tjejer runt sig?

Ja men jag skiter i samhällets jävla normer. Jag anser inte att jag överreagerar med att jag kontaktade henne jag tycker hon har rätt att få reda på sanningen sen får hon som sagt göra vad hon vill med informationen vill hon vara med en kille som sextar och skriver med andra tjejer så visst gärna för mig jag hade inte gått med på det iaf.
  • Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-10-03 16:37:39 följande:
    Då är saken alltså utagerad nu. Hon har fått veta och du vill inte ha med honom att göra. 
    Ja hon har fått veta men jag vet inte om hon har pratat med honom om det än. Och jo jag vill ha med han att göra men inte så länge han skriver eller träffar andra tjejer.
  • Anonym (Anonym)
    felicityporter skrev 2025-10-03 16:38:41 följande:

Men du skrev ju själv att du trodde att han menade det han sa och att du trodde att ni var seriösa med varandra och att han kunde varit din stora kärlek.

Detta visar att du inte är kapabel till att tolka spelreglerna och inte förstod att det bara är en form av interaktiv porr mellan er två.

En kille som hade önskat något seriöst med dig hade självklart inte börjat snacka sex med dig innan ni ens träffats. Du var inget dejtingmaterial för honom, men du har stora svårigheter med att tolka signaler. När han sedan förstod att du inte riktigt hade alla hästar hemma eftersom du blev så djupt besviken över att du trodde att ni hade inlett en dejtingfas när det inte ens var på kartan. 

Då försökte han avvisa dig så snällt som bara möjligt men inte ens det var tillräckligt för dig. 🤦?♀️

Du måste få hjälp att förstå skillnaden på fantasi och verklighet, att en kille aldrig skulle riskera att skriva så grova runkfantasier till någon han önskar något seriöst med.

Så ser verkligheten ut. Du måste lära dig det bara, och det finns hjälp att få för dig. Ta den hjälpen nu! Så att du också en gång kan finna din sanna kärlek. ❤️

Du ska nog akta tungan jävligt noga med att uttala dig om hur kapabel jag är att tolka signaler du vet inte ett skit om mig och hur jag fungerar. Uppenbarligen har ingen heller alla hästar hemma eftersom han inte begriper att man inte kan hålla på med flera samtidigt. Tjejer kommer ALLTID få reda på sanningen av någon på något sätt så det är ingen mening att han försöker ljuga och förneka 
  • Anonym (Anonym)

Och dessutom så är det mer vanligt än ovanligt nuförtiden att man börjar prata om intima saker och skickar bilder med någon man dejtar eller skriver med som allra flesta börjar prata om det efter bara några veckor eller månader men den finns väl vissa tråkmånsar som inte rör varandra eller pratar om sex förrän dom står vid altaret men skulle inte tro att det är så många personer...

• Anonym (Anonym)
    Anonym (runt runt) skrev 2025-10-03 18:02:13 följande:
    Men du, Felicityporter har försökt hjälpa dig genom hela tråden. Sådär behöver du verkligen inte skriva. Hen skriver respektfullt till dig, finns ingen anledning att uttrycka dig som du gör.
    Nähe men hon ska nog inte uttala sig nånting om mig innan hon har träffat mig. Och man kan inte dra alla som har autism över en kam som jag känner att hon gör.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Js) skrev 2025-10-03 18:16:15 följande:

Han är helt klart dökär i dig TS, han förstår det kanske inte själv. Synd att den här tjejen kom i vägen för er kärlek. Kanske du bör kontakta henne och berätta allt samt att hon ska sluta träffa din blivande pojkvän. kanske åka hem till honom med en chokladask och blomma? 
    lycka till ❤️

Jag har redan kontaktat henne idag och hon verkar ha blockat mig på fb nu så jag tror hon har läst meddelandet vad som händer nu har jag ingen aning om
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 19:40:49 följande:
    Märkligt att hon blockat dig.... trodde du hon skulle bli glad och att ni skulle bli bästa vänner? 

Vad som händer nu är att de går vidare med sitt dejtade och du går förhoppningsvis vidare med ditt liv. Glöm honom. Han inte värd dig. 
    Nej det trodde jag inte. Vi får väl se
Svar på tråden 💔💔💔