Inlägg från: Anonym (hej neurotypisk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hej neurotypisk)

💔💔💔

Anonym (Anonym) skrev 2025-10-02 21:21:24 följande:
    Nähe men jag tycker att ni så kallade normala är tråkiga för nu är som alla andra ni är inte unika bara jävligt stela och tråkiga 😂
    Klart du tycker. Vem som helst kan skapa vad som helst och "vara" utsatt.

Åh nu är en kvinna kontaktad. Igen. Denna saga är full av repriser.

EpicF skrev 2025-10-03 19:41:38 följande:
    Asperger....  INTE B 
    Nej, det går faktiskt inte ihop och var en efterkonstruktion i första tråden.
    3-4 livs kärlekar på ca 2 månader där, många av dessa ska ha pratar med TS förut och alla övriga detaljer som inte går ihop alls. Jisses.

Autism nivå ett skulle inte leda till detta upprepade ggr och som sagt alla andra saker som aldrig går ihopSkål

Skulle säga ett nytt case of P

EpicF skrev 2025-10-03 19:52:07 följande:
    Ts har aspberger. Inget fel med det, men hon har problem med att tolka sociala koder vilket visar sig när hon gång efter gång pratar med män som hon blir attraherad av och helt förkrossad när de avisar henne. 

Nej, det är en efterkonstruktion och utan något tillägg förklarar det inte hur trådarna fortgår. 

Snälla använd autism om du ständigt ska stava detta ord fel i varje tråd eller sätt på spellcheck. Respektlöst. 

EpicF skrev 2025-10-03 19:53:49 följande:
    Asperger i tillägg med autism förmodligen grad 2 (eftersom hon vir på ett lss-boende) leder till aåda  hör uporepada gånger. Pga av att ts har svårigheter med att tolka sociala koder och sociala signaler. 

Det kan vara svårt i skrift även för folk utan npf, men för ts blir det extra svårt. 

Nu vet jag ju vad TS har sagt så jag spekulerar inte när det gäller sk "diagnosen"

Du behöver inte missvisande försöka förklara autism för mig. Tackobock.

EpicF skrev 2025-10-03 20:02:37 följande:
    Det är asperger ts har, så varför ska jag använda autism? 

Nej, det inte respektlöst att stava fel. Det kallas dyslexi. 

Var får du till att bli en efterkonstruktion? 
    Asperger ÄR autism vilket du bör veta vid det här laget. haha.

De som ständigt stavar fel på asperger på exakt samma felsätt har inte alla dyslexi hahah

EpicF skrev 2025-10-03 20:09:37 följande:
    Jag kanske har fel, men har väl inte automatiskt rätt till lss- boende med autism grad 1? 
    Men tanke på att många människor har just grad 1 av autism. 

Jag antar att man måste ha andra nof-diagnoser som tillsammans med autism grad 1 ger såpass grava svårigheter som gör att man inte klarar av att ta hand om ett eget boende. Observera att man är inte dum huvudet för det eller intellektuell funktionsnedsättning. 
    Måste du anta så mycket och inte bara kunna nöja dig med att historien halvt utspelar sig på ett boende? Så mycket fantasier i denna tråd.
Svar på tråden 💔💔💔