Anonym (Att veta eller tro?) skrev 2025-09-30 13:35:17 följande:
Då förstår jag inte dig och hur du menar när du säger att det vet bara TS.
För i så fall verkar det som du menar att TS själv enskilt kan bestämma och avgöra om de var tillsammans som ett par vid den tidpunkten?
Om hon har en annan uppfattning, om hon inte ansåg att de hade kommit överens om, alltså avtalat om, att de var ett par, om hon inte upplevde att de hade givit några löften till varandra, så spelar det enligt dig ingen roll vilken uppfattning hon har?
För du menar att TS själv, ensam, enskilt, kan bestämma den saken?
Jag håller det för mycket mer troligt att de två vid den tidpunkten, i den situationen, inte hade avgivit några exakta och uttalade löften till varandra, hade inte någon tydlig överenskommelse om att vara ett par, inte avgivit några exakta löften om t ex gällande trohet eller nakenbilder.
Jag vågar inte alls vara säker på att hon betraktade det som att de hade kommit överens om att de var ett ett par på så sätt att man t ex dyrt och heligt lovat varandra exklusivitet och evig trohet.
Faktiskt.
Men som sagt, du verkat tro att du vet mer om den saken...
Hur tolkar du text?
Som jag skrev tidigare: att vara tillsammans är när man gemensamt har överenskommit om att vara ett par och dejtar exklusivt.
Då vet naturligtvis båda parter om de är tillsammans eller ej.
Men här på Familjeliv så är det bara TS som vet vad de hade överenskommit om sinsemellan vid den tidpunkten. Tjejen deltar ju inte med inlägg i den här tråden.
Så jag hoppas att TS är ärlig mot sig själv.