Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2025 Höst

Nandez skrev 2025-10-16 21:09:28 följande:
    Undrar vem hon ska bråka med nu när Anna är borta
    Det verkade som att hon drog upp nästa gräl med någon av det lilla man fick se för nästa avsnitt. Fattas bara hon är ute för att göra tv....eller så är hon så även i verklige livet.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-10-17 18:19:20 följande:
    Uppfattade också att det verkade som hon att hon var lite arg
    Hon kommer nog att vara arg så länge hon är kvar. Hennes sätt att visa sig på Tv. Hon vill ja intriger så att hon blir hågkommen.
  • Jhannis

Det som är tråkigt att Diana får ha tv tid hela tiden är att vi som tittare aldrig får ens försöka lära känna det andra deltagarna för dom kommer i skymundan av Diana eller vem det nu är som vill ha intriger..

Alltså inte rättvist att en, två personer tar all tid från Robinson så vi tittare inte har en susning om det andra som är med och tävlar. 

Skärpning tv4 producenterna det finns fler deltagare än bara dom som gillar intriger och att vara framför Kameran.

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-10-18 13:54:06 följande:
    Det ganska många som man inte har fått se prata i synken
    Väldigt många som inte fått prata mot kameran...., men störst går först i alla lägen
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-10-20 15:43:07 följande:
    Alla har nog pratat i synken men produktionen väljer vissa som visas verkar det som
    Ja så kan det vara. Det är som tidningarna att speciellt en får massor av skriverier som på Mästerkockarna så är det Omar som det står massor om att läsa.
  • Jhannis

Jag sitter och tittar och blir irriterad på killen som klagar över att Rene letar efter mat. Varför klaga dom andra vill inte leta efter mat. Bra att Rene i alla fall tänker på sig själv så att han får i sig nåt.

• Jhannis
    molly50 skrev 2025-10-20 19:46:59 följande:

Någon av killarna som klagade på att något smakar tvål. Då får han väl låta bli att äta det då och låta de andra få. Så får vi se hur länge han står sig sen.

Ja Gustav klagade att det smakar tvål....Han är lite självgod 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-10-20 19:56:23 följande:

Varför klagar de på Susanne? De har väl själva valt att hon skulle tävla?

Precis....jag tycker synd om suss för hon kommer att få det jobbigt med alla unga som är starkare.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-10-20 19:57:20 följande:
    Agust har bra självförtroende verkar det som
    Jag tor han heter Gustav....men namnet har ingen betydelse för han har god självtroende.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-10-20 19:57:47 följande:
    August menar du? Ja,jag förstår inte vad han överhuvudtaget gör där då.
    Har han förväntat sig att få gourmetmat där, eller nå´t?
    Blandar jag i hop det för jag vill minnas att han heter Gustsv
Svar på tråden Robinson 2025 Höst