Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2025 Höst

Nandez skrev 2025-10-27 19:56:02 följande:

Syd vann igen

Men Nord kan inte skylla på Sussi denna gång

Nej,de kan nog inte skylla på någon nu. Det där är nog inte så lätt att göra under press.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-10-27 19:59:32 följande:

Tycker fan att båda lagen hade kunnat få var sin fisk....Syd hinner inte äta allt förrän fisken ruttnar.

Ja,det känns ju lite taskigt att ett lag ska få gå hungrigt. Det kan ju vara en nackdel i tävlingar också,om de saknar både ork och energi.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-10-27 20:00:15 följande:

Agust gnäll förstör också för Nord Skrikandes

Ja,precis.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-10-27 20:00:09 följande:
    Nu har inte Nord Sussi att skylla på
    Nej,precis.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-10-27 21:16:49 följande:
    Precis, men som jag läst tidigare så kommer lokalbefolkningen med mat åt dem när kamerorna inte är med. Plus att dom får vätskeersättning varje dag.
    Vätskeersättning/vatten bör de ju få då det kanske kan vara svårt att hitta. Och saltvatten från havet ska man ju inte dricka.
    De bör ju inte heller få mat från befolkningen. Men som jag har förstått det så är de väl ofta på samma ställe som där det har varit andra Robinsominspelningar så att det finns dåligt med mat. Därav att det placeras ut bl a kokosnötter och sådant.
    Men det är vad jag har hört.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-10-28 14:52:20 följande:
    Gamla deltagare har skrivit om att lokalbefolkningen ger lite....Om det är sant eller inte låter jag vara osagt, men om man tittar på dagens deltagare så går dom inte så mycket ner i vikt jämfört när Robinson startade. Då fick deltagarna kolla sin vikt på en våg en bit in i programmet. 

Däremot på Gränslandet har det inte funnits mat och det såg man på Jakob som blev så svag att han fick avbryta.
    Och jag har sett gamla deltagare skriva om att produktionen placerar ut bl a kokosnötter och bananer för att det finns dåligt av den varan efter att andra produktioner har varit där.
    Jag har då också någon gång att att de har fått väga sig även i senare program.
    Vad häller Jakob så läste jag att han var i dåligt skick redan när han kom dit. Hade problem på hemmaplan och var sönderstressad och på väg in i väggen.
    Helt enkelt utbränd.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-10-28 15:54:04 följande:
    Jakob borde  kanske inte ha varit med p.g.a. det
    Nej,det borde han nog inte. Men saker och ting har tydligen ordnat upp dig för honom och han har sagt att han inte är främmande för att söka igen,som jag förstår det.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-10-28 16:16:13 följande:
    Skönt att höra, hoppas att han söker igenGlad
    Ja,precis. Glad
  • molly50
    Nandez skrev 2025-10-28 19:22:26 följande:

Få se vad som händer i kvällGlad

Ja,det ska bli intressant. Glad
Svar på tråden Robinson 2025 Höst