Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2025 Höst

Tycker fan att båda lagen hade kunnat få var sin fisk....Syd hinner inte äta allt förrän fisken ruttnar.

• Jhannis
    molly50 skrev 2025-10-27 20:00:22 följande:
    Ja,det känns ju lite taskigt att ett lag ska få gå hungrigt. Det kan ju vara en nackdel i tävlingar också,om de saknar både ork och energi.
    Precis, men som jag läst tidigare så kommer lokalbefolkningen med mat åt dem när kamerorna inte är med. Plus att dom får vätskeersättning varje dag.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-10-27 20:04:04 följande:
    Han utser väl en ny syndabock nu
    Ja och han märker inte att det kanske är han själv som är problemet.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-10-27 21:48:20 följande:
    Vätskeersättning/vatten bör de ju få då det kanske kan vara svårt att hitta. Och saltvatten från havet ska man ju inte dricka.
    De bör ju inte heller få mat från befolkningen. Men som jag har förstått det så är de väl ofta på samma ställe som där det har varit andra Robinsominspelningar så att det finns dåligt med mat. Därav att det placeras ut bl a kokosnötter och sådant.
    Men det är vad jag har hört.
    Gamla deltagare har skrivit om att lokalbefolkningen ger lite....Om det är sant eller inte låter jag vara osagt, men om man tittar på dagens deltagare så går dom inte så mycket ner i vikt jämfört när Robinson startade. Då fick deltagarna kolla sin vikt på en våg en bit in i programmet. 

Däremot på Gränslandet har det inte funnits mat och det såg man på Jakob som blev så svag att han fick avbryta.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-10-28 15:58:10 följande:

I kväll startar Förrädarna, Johannus startar du en tråd?

Jag kan starta en tråd...sitter redan och tittar på Förrädarna på tv 4 play då den går kl: 20.00 och då ska jag titta på Gränsbevakarna.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-10-28 19:38:12 följande:
    Låter braSolig

Nöjda deltagare i Syd
    Ja med så massor av mat kan dom vara nöjda
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-10-28 19:38:51 följande:
    Då kikar vi in där sen. Glad
    Skrattande Jag försöker skriva oavsett att jag tittar på Gränsbevakarna.

Har tittat på hälften av programmet på play.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-10-28 19:36:27 följande:

Tur att Per kan rensa fisk

Ja han kunde resan och göra så som man gör med fisken över eld.
Svar på tråden Robinson 2025 Höst