• Nandez

Robinson 2025 Höst

Dags för ännu en säsong av Robinson, här pratar vi om stort och smått om programmet och deltagarna.

Väl mött 😁

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2025 Höst
  • molly50
    Nandez skrev 2025-10-09 20:34:41 följande:

Hoppas att Nutti inte ger immuniteten till Akink 

Det tror jag inte att han gör. Han pratade om att ev ge den till Susanne. 
  • molly50
    Nandez skrev 2025-10-09 20:37:14 följande:
    Jhannis skrev 2025-10-09 20:35:47 följande:
    Ja det hoppas jag med, men man ser på Askink eller vad hon heter att hon manipulerar både Nutti och Rene ....Kan inte med såna människor. Demon
    Ja, det är uppenbart

Hon gör det

Ja.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-10-09 20:37:39 följande:
    Det tror jag inte att han gör. Han pratade om att ev ge den till Susanne. 
    Han funderade på Akink också men tack och lov fick Susanne fick den
  • molly50
    Nandez skrev 2025-10-09 20:38:52 följande:
    Han funderade på Akink också men tack och lov fick Susanne fick den
    Ja,hade han gett den till Akink så hade han ju varit dum. Hon bidrar ju inte med något till lägret heller.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-10-09 20:42:38 följande:
    Ja,hade han gett den till Akink så hade han ju varit dum. Hon bidrar ju inte med något till lägret heller.
    Nej, hon ligger ju bara

Så blev det en twist förstås, gillas inte
  • Jhannis

Akink mår dåligt för att få skina i tv.....Oj vad skriverier det kommer att vara om henne.

Tycker synd om alla som är på Gränslandet för att få henne dit, men som det var tidigare när en karl som jag inte kommer i håg namnet på hamnade han på Gränslandet så alltså valdes i veckan....Nej han accepterade inte detta så han valde bara efter 3 dagar i Robinson att lämna Robinson.....Vad fan söker dessa personer för ...Tror dom att det alltid serveras på silverfat med allt.

• Nandez
    Jhannis skrev 2025-10-09 20:48:21 följande:

Akink mår dåligt för att få skina i tv.....Oj vad skriverier det kommer att vara om henne.

Tycker synd om alla som är på Gränslandet för att få henne dit, men som det var tidigare när en karl som jag inte kommer i håg namnet på hamnade han på Gränslandet så alltså valdes i veckan....Nej han accepterade inte detta så han valde bara efter 3 dagar i Robinson att lämna Robinson.....Vad fan söker dessa personer för ...Tror dom att det alltid serveras på silverfat med allt.

Håller med dig
Svar på tråden Robinson 2025 Höst