• Nandez

Robinson 2025 Höst

Dags för ännu en säsong av Robinson, här pratar vi om stort och smått om programmet och deltagarna.

Väl mött 😁

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2025 Höst
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-10-13 19:48:45 följande:

Diana i Syd är lite gnällig

Ja jag håller med  dig att hon är gnällig. Hon hade kunnat stanna hemma i sin FINA soffa som hon nämnde om.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-10-13 19:53:20 följande:

Stackars Susanne som inte tar sig upp

Ja väldigt fint.....Fattar inte att laget inte satte henne föst så att det som är mer starkare hade hunnit ta igen, men ok hon kanske hade inte kommit upp ens då.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-10-13 19:58:44 följande:
    Ja jag håller med  dig att hon är gnällig. Hon hade kunnat stanna hemma i sin FINA soffa som hon nämnde om.
    Hon gör bort sig
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-10-13 20:00:26 följande:
    Ja väldigt fint.....Fattar inte att laget inte satte henne föst så att det som är mer starkare hade hunnit ta igen, men ok hon kanske hade inte kommit upp ens då.
    Hon hade nog inte kommit upp då heller
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-10-13 20:08:36 följande:
    Hon hade nog inte kommit upp då heller
    Nä hon hade nog inte kommit upp ändå. Tror att många hade velat hjälpa upp henne, men fick inte.....Borde egentligen ha funnits trappsteg.

Undrar om lagkamraterna vill ta ut henne eftersom det ofta har med vattentävlingar att göra.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-10-13 20:12:22 följande:
    Nä hon hade nog inte kommit upp ändå. Tror att många hade velat hjälpa upp henne, men fick inte.....Borde egentligen ha funnits trappsteg.

Undrar om lagkamraterna vill ta ut henne eftersom det ofta har med vattentävlingar att göra.
    Risken finns att dom vill det
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-10-13 20:15:07 följande:

Missade kvällens avsnitt,men får ta igen det senare. Glad

Du får titta senare så hörs vi
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-10-13 20:15:11 följande:
    Risken finns att dom vill det
    Tror jag med....Men Suss kan vara bättre på nått annat bara hon får visa.
Svar på tråden Robinson 2025 Höst