Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2025 Höst

Jhannis skrev 2025-10-27 20:00:15 följande:

Agust gnäll förstör också för Nord Skrikandes

Han utser väl en ny syndabock nu
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-10-27 21:18:02 följande:
    Ja och han märker inte att det kanske är han själv som är problemet.
    Ha, ha, nejSkrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-10-27 21:16:49 följande:
    Precis, men som jag läst tidigare så kommer lokalbefolkningen med mat åt dem när kamerorna inte är med. Plus att dom får vätskeersättning varje dag.
    Okej

Visste att dom får vätskeersättning 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-10-28 14:52:20 följande:
    Gamla deltagare har skrivit om att lokalbefolkningen ger lite....Om det är sant eller inte låter jag vara osagt, men om man tittar på dagens deltagare så går dom inte så mycket ner i vikt jämfört när Robinson startade. Då fick deltagarna kolla sin vikt på en våg en bit in i programmet. 

Däremot på Gränslandet har det inte funnits mat och det såg man på Jakob som blev så svag att han fick avbryta.
    Vem vet kanske ortsborna gör det
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-10-28 15:08:21 följande:
    Och jag har sett gamla deltagare skriva om att produktionen placerar ut bl a kokosnötter och bananer för att det finns dåligt av den varan efter att andra produktioner har varit där.
    Jag har då också någon gång att att de har fått väga sig även i senare program.
    Vad häller Jakob så läste jag att han var i dåligt skick redan när han kom dit. Hade problem på hemmaplan och var sönderstressad och på väg in i väggen.
    Helt enkelt utbränd.
    Jakob borde  kanske inte ha varit med p.g.a. det
  • Nandez
    Anonym (XXX) skrev 2025-10-28 15:22:29 följande:
    Nej, men de hade inte fått sit försprång om hon hade varit med. 
    det hade kunnat då dom haft försprång med henne kvar. Syftade på att det har skyllts på Sussi att dom förlorat
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-10-28 16:07:15 följande:
    Nej,det borde han nog inte. Men saker och ting har tydligen ordnat upp dig för honom och han har sagt att han inte är främmande för att söka igen,som jag förstår det.
    Skönt att höra, hoppas att han söker igenGlad
Svar på tråden Robinson 2025 Höst