• Nandez

Robinson 2025 Höst

Dags för ännu en säsong av Robinson, här pratar vi om stort och smått om programmet och deltagarna.

Väl mött 😁

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Robinson 2025 Höst
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-10-02 22:07:01 följande:
    Ja jag håller med att tittarna tröttnar, men som det nu är att det redan är så många på Gränslandet och en till ska dit och så kommer det vara fram till sista veckan att en ska dit varje vecka så det är oändligt med Gränslandet...

Jag tycker att Gränslandet ska vara hemligt  så länge det går och bara 3 åt gången där så att man hela tiden slår ut  en deltagare. Annars får deltagare massor av chanser at komma tillbaka till Robinson.
    Ja,jag kan bara hålla med.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-10-02 22:01:35 följande:

Tack för ikväll,hörrni! Nu ska jag titta vidare på Race across the world på femman. 
    Har tittat lite på det samtidigt som Robinson.

Desamma jag med ska titta på det programmet 
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-10-02 22:08:12 följande:
    Desamma jag med ska titta på det programmet 
    Glad{#emotions_dlg.flower}

Ja,det är spännande. De verkar i alla fall ha kunnat tävla vidare efter jordbävningen förra veckan.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-10-02 22:02:09 följande:
    Och så får vi vänta tills nästa avsnitt för att få se vem Akink ska välja.
    Som vanligt, trist
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-10-02 22:07:01 följande:
    Ja jag håller med att tittarna tröttnar, men som det nu är att det redan är så många på Gränslandet och en till ska dit och så kommer det vara fram till sista veckan att en ska dit varje vecka så det är oändligt med Gränslandet...

Jag tycker att Gränslandet ska vara hemligt  så länge det går och bara 3 åt gången där så att man hela tiden slår ut  en deltagare. Annars får deltagare massor av chanser at komma tillbaka till Robinson.
    Håller med dig
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-10-02 22:09:09 följande:
    Glad{#emotions_dlg.flower}

Ja,det är spännande. De verkar i alla fall ha kunnat tävla vidare efter jordbävningen förra veckan.
    Ja dom fick tävla vidare, men hoppas inte Anders och Tobbe gjorde fel val av att åka tillbaka till gränsen för att ta en buss.
  • Anonym (Ja)

Jag förstår att Jacob skickade henne. Vem hade orkat lyssna på gnället. Så tror det fanns tanke bakom o inte bara för att vara "snäll" 

Svar på tråden Robinson 2025 Höst