Inlägg från: FingersKrossed |Visa alla inlägg
  • FingersKrossed

BF Juni 2026 💕

Verkar vara min tur att få lägga in mig i en bf tråd. 🥺 Utefter appen jag använder är det bf 15 juni. Håller tummarna att det går hela vägen för alla här🤞 

• FingersKrossed

Så otroligt orolig.. 😕 appen säger att jag är på 6+5 men hade min ägglossning dag 17 eller 18 så kan ju va minus någon dag. Var hos läkaren igår och tog blodprov alltså 6.0-6+4 och hcg visade endast 1829. Är inte det alldeles för lågt? 🥺 läkaren ska ringa idag men är så nervös.

• FingersKrossed
    Anonym (Daisy) skrev 2025-10-24 09:14:42 följande:
    Det låter väldigt lågt men det beror ju helt på när du haft ägglossning (kan den ha varit ännu senare?). Men det viktigaste är att du tar ett nytt prov för jämförelse, ett prov säger ju inte så mycket. Men med så lågt värde i den veckan du anger så hade jag nog mentalt förberett mig på att något kanske inte stämmer. Håller tummarna för dig!
    Fick positivt ägglossningstest cd 16 så bör inte vara så mkt senare iaf 😔 så antar att jag iaf är runt 6+0 eller något. Läkaren skulle tydligen inte kontakta mig utan får boka ny tid så får väl åka dit på måndag igen. Bor utomlands så det är lite annorlunda här. Men känns rätt kört. 
  • FingersKrossed

Jag har inte varit jätte aktiv i tråden men iaf skrivit något inlägg. Det blev iaf missfall här. 😔 vet att det kommer bli bättre men det är såklart en stor sorg. Jag vill iaf önska resten ett STORT lycka till ❤

Svar på tråden BF Juni 2026 💕