Babyplan gravid testremsor HJÄLP mig
Hej allihopa, jag testade positivt för graviditet på morgonen äl +9 så idag är jag på äl+12 . och jag håller på att bli galen. jag har säkert gjort 300 graviditetstester vid de här laget, ska tilläggas att jag både har MF och utomkvedshavandeskap i bagaget. men hur som helst. jag ÖVER analyserar varenda symtom jag har. går runt och känner mig på brösten hela tiden för att se om de försvunnit att det ömmar osv.
jag har haft ömmande bröst sedan dagarna innan plusset. och i morse bara försvann det typ klockan 08.00 poff så va de helt borta... nu har de kommit tillbaka en lätt ömhet igen. Har även testat med graviditetstester för att se så att styrkan ökar. (HELT IDIOTISKT JAG VET) men ja kan inte hejda mig själv och nu sitter jag här, super OROLIG. de flesta tester har ökat i styrka men dom här ursäkta j*vla babyplan remsorna ökar INTE och den i morse var till och med ljusare än den ja tog igår kväll.
är det någon som varit med om detta och allt ändå varit helt normalt? jag håller på att tappa det. man vill ju njuta av att vara gravid och inte gå runt och "vänta" missfall utan att faktiskt vänta barn. någon som har något lugnande att dela med sig av
vet att de inte är några garantier men behöver emotionellt stöd.