• molly50

Min fru kysste en man framför ögonen på mig

Anonym (Stackars barn) skrev 2025-10-06 15:21:51 följande:
    Nä, men jag ser problemet. Klart och tydligt.
    Och vad är problemet? TS reaktion eller orsaken till det? Att hans fru tog hem en annan man till deras hus,med barnen hemma och allt?
    Jag tycker faktiskt inte att mamman är oskyldig heller.
  • molly50
    Anonym (Stackars barn) skrev 2025-10-06 21:15:20 följande:
    Driver du? Problemet är att TS slog sönder köket och sedan måste 13-åringen ta hand om sina yngre syskon och sedan måste de alla trösta pappan. Du ser inga problem i det? Om man har sett sin fru kyssa en annan kan man uppföra sig som man vill framför barnen?
    Har du missat att barnen frivilligt gick fram och tröstade sin pappa? Det var inget han tvingade dem till.
    Och man måste komma ihåg att man inte är mer än människa. Att reagera med ilska på en otrohet är naturligt även om alla kanske inte reagerar så starkt.
    Och det betyder inte att det kommer att hända igen.

Du svarade inte på frågan. Tycker du att mamman gjorde rätt som tog hem en annan man till huset när barnen var hemma och kysste honom osv?
    Du tror inte att det påverkade barnen negativt? Med tanke på att de sa att de inte ville ha med mamman att göra. Även om TS bad dem att tänka om. 
  • molly50
    Anonym (Stackars barn) skrev 2025-10-06 22:00:53 följande:
    Det är väl klart att de frivilligt går fram. De känner ju ett ansvar för honom! Ett ansvar som de verkligen inte ska ha i den åldern.

Det är väl klart att det inte var rätt? Var har jag ens skrivit att det skulle vara rätt? Det jag skriver är att barnen inte ska dras in i den här skiten mer än absolut nödvändigt. De ska inte tvingas ta sida och de ska INTE behöva trösta eller se ett sönderslaget kök.
    Och det ansvaret hade de inte behövt ta om inte mamman hade släpat hem en annan man till deras hem.

Nej,du har inte nämnt mamman och hennes beteende överhuvudtaget vad jag har kunnat se.
  • molly50
    Anonym (Stackars barn) skrev 2025-10-07 11:13:07 följande:
    Nej, jag har inte nämnt mammans beteende. Behöver jag det? Jag vänder mig till TS som skriver tråden och som slog sönder köket och fick tröstas av sina barn. Jag tycker faktiskt att barnen är det viktigaste i det här, om det är okej med dig.
    Ja,det är helt ok för mig. Jag tycker också att barnen är viktigast. Därför så tycker jag inte att man ska dra in sina barn i sina otrohetsaffärer heller.
Svar på tråden Min fru kysste en man framför ögonen på mig