Inlägg från: Anonym (Varför då?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varför då?)

Sambo och fundering

Varför i hela världen vill han frivilligt umgås med människor som behandlat hans sambo illa?

• Anonym (Varför då?)
    Anonym (Fundera) skrev 2025-10-31 22:59:24 följande:

Han gick. Han sa att han lovat att komma och kunde inte i det här skedet säga nej.

eller som han sa: jag kan inte ringa och säga nej bara för att göra dig nöjd.

känner mig väldigt sårad och rätt förminskad i situationen att han ens sa så? Precis som det handlade om att göra mig nöjd eller inte..

Vilken sopa till sambo. 
  • Anonym (Varför då?)

Jag tycker ts kan ta det ett steg till. Varför fortsätta hänga med någon som är uppenbart illojal? Och sen kör de silent treatment när han kommer hem. Så jävla osund relation! Jag har haft det sådär, man kroknar i längden. Hitta en karl med ryggrad istället. 

• Anonym (Varför då?)
    Anonym (Varför då?) skrev 2025-11-02 20:29:46 följande:

Jag tycker ts kan ta det ett steg till. Varför fortsätta hänga med någon som är uppenbart illojal? Och sen kör de silent treatment när han kommer hem. Så jävla osund relation! Jag har haft det sådär, man kroknar i längden. Hitta en karl med ryggrad istället. 

Förtydligande: att ts inte har något att säga efter den
    där tillplattningen från sambon, förstår jag. Men bara grejen att gå och tiga som par visar på ett dåligt förhållande. Och ts stannar du efter att han behandlar dig så här illa (fraterniserar med folk som skadat dig och sedan har mage att gå och silent treata dig efteråt) så lär det inte bli bättre eller varmare i relationen över tid. Hans beteende sätter ribban här.
Svar på tråden Sambo och fundering