• Mandel

Mest oattraktiva egenskapen hos en man

"Men jag är sådan" när det gäller allt de egentligen inte vill eller är intresserade av.
    Det är inga inlärningssvårigheter när det gäller sådant de vill och är intresserade av och när man ifrågasätter varför de inte gör ditten eller datten så kommer detta jäkla "men jag är sådan".

Det går svinbra att lära sig ny teknik, men inte basic som att ställa in smutsig disk i diskmaskinen direkt efter sig. Känslor ska vi inte prata om. Försök få dem att prata om känslor eller visa känslor mer än när kuken står så kommer också detta "men jag är sådan" som inte pratar/visar känslor.
    Vanlig enkel grundläggande kommunikation för att få en relation att flyta på går inte heller. "Jag är ju sådan"...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Mandel
    Skogshuggaren skrev 2025-10-09 16:59:01 följande:
    Hm, jag trodde snarare att det var tvärt om. Alltså att kvinnor tröttnar på män som bara mekar med sin motorcykel eller spelar golf varje ledig stund?
    En gyllene medelväg kanske? Måste ju finnas något mellanting mellan att ligga som en död sill i soffan och att aldrig vara hemma oavsett anledning till att man är konstant frånvarande.
  • Mandel
    Anonym (Lathet) skrev 2025-10-10 12:59:08 följande:
    Verkar mest som du har otur med män du träffar. Men tyvärr är ju de bra männen inte så många i dagsläget, och blir snabbt upptagna. Sen har iallafall jag upplevt att män kan vara olika beroende på vad man bor. 
    Skulle nog vilja säga att det är genomgående i omgivningen.
    De flesta kvinnor satsar och lägger tid på relationen, familjen och lite på sig själva medans män oftare lägger tiden på sig själva och sedan får familj och relation minimalt med tid.

Och det spelar ingen roll om männen är företagsledare eller har vanlig anställning 8-17 liksom.
  • Mandel
    TvillingmammaVästgöte skrev 2025-10-10 15:04:43 följande:

Män som satsar på relationer är inte ute på marknaden?
    De bra männen som satsar på sin relation blir ofta upptagna innan 25. 

Nu avsåg jag män i min omgivning där majoriteten av dem lever i relationer.
    Inte män i dejtingsammanhang.
  • Mandel
    Anonym (Gästen) skrev 2025-10-10 16:33:04 följande:
    hej Mandel, jag har för mig att du bor i en stad som börjar på B, bredvid en annan stad som börjar på F - stämmer det? Om det är så kanske det kan förklara varför kvaliteten på män kanske inte är den bästa.
    Jag bor inte i någon stad och det finns ingen stad på F i närheten heller. Blir i så fall en stad på F många mil bort och ingen jag besöker ens årligen.
Svar på tråden Mest oattraktiva egenskapen hos en man