Inlägg från: Anonym (Kvinna 52) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 52)

Ikväll Knullar vi

Är så sugen på att få till det ikväll, vi längtar båda två. Vi har en plan och tid för oss själva.

några fler som går i samma tankar?

• Svar på tråden Ikväll Knullar vi
  • Anonym (Kvinna 52)
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 18:25:34 följande:
    Vi, du och jag och din kompis eller? Kommer inte på fråga! Nej, jag går inte i de tankarna.
    ☺️det var inte så jag menade.
    jag undrade om fler har planerat sex ikväll.
  • Anonym (Kvinna 52)
    Anonym (Orti) skrev 2025-10-09 18:33:20 följande:

Nej. Och hade jag haft planer på detta så hade jag hållit det för mig själv och inte babblat med främmande personer online om det hela. Då försvinner allt det privata, intima och heliga i en relation.

Nu är det iofs ganska uppenbart att detta bara är en löjlig hittepåtråd men ändå.

Tur att vi är olika☺️
    jag känner mig bara djävligt kåt och upprymd och ville dela med mig till lustfyllda människor som uppskattar det.
    Scrolla vidare om du misstycker.
    Alla är vi olika.
    jo jag är på riktigt
  • Anonym (Kvinna 52)
    Anonym (Sara) skrev 2025-10-10 04:50:33 följande:

Idag blir det i husbilen.

mysigt💕

vi tog en gemensam het dusch
  • Anonym (Kvinna 52)
    Anonym (Man) skrev 2025-10-10 15:52:12 följande:
    Ja! Har varit sjuk i några veckor och nu känns det äntligen bättre. Så sugen att gå ner och slicka, fingra kyssa äta henne nu så jag håller på att spricka. Nackdelen är att hon ofta kommer snabbt när vi har sex och att det sedan typ är över - ja ni läste rätt! Omvänt hos oss - hon kommer snabbt och sen är det slut! Haha.. tur för henne att det är hennes orgasm jag vill åt så vi är nöjda båda två som oftast. 

Mmm..låter skönt!
    ni får väl göra som de flesta andra gör i motsatt fall.
    låta dig få komma först och sedan får hon och eller båda komma.
    klart du också ska komma.

jag kommer sällan genom själva samlaget, men brukar bli pullad och eller slickad tills jag kommer först, sedan när jag snabbt återhämtat mig knullar/älskar vi.

eller så smeker jag mig själv samtidigt när vi penetrerar, också skönt.

hon kan väl suga dig tills du kommer först.
    så brukar vi också göra, då brukar knullet bli lite längre.

Svar på tråden Ikväll Knullar vi