Inlägg från: Anonym (Orti) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orti)

Ikväll Knullar vi

Nej. Och hade jag haft planer på detta så hade jag hållit det för mig själv och inte babblat med främmande personer online om det hela. Då försvinner allt det privata, intima och heliga i en relation.

Nu är det iofs ganska uppenbart att detta bara är en löjlig hittepåtråd men ändå.

• Anonym (Orti)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2025-10-09 19:49:55 följande:
    Tur att vi är olika☺️
    jag känner mig bara djävligt kåt och upprymd och ville dela med mig till lustfyllda människor som uppskattar det.
    Scrolla vidare om du misstycker.
    Alla är vi olika.
    jo jag är på riktigt
    Tror jag inte det minsta på. Ingen normal kvinna går in på anonyma onlineforum och basunerar ut sitt sexliv för totala främlingar. Det är bara incels med påhittade alteregon som pysslar med sånt fjanteri. 
  • Anonym (Orti)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2025-10-10 07:55:02 följande:
    Och då vet du precis ingenting, varken om kvinnor eller folk i genomsnitt.
    Jo, det är precis vad jag gör. Och jag vet också en hel del om störda incelgubbar som catfishar online som kvinnor. 
  • Anonym (Orti)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2025-10-24 18:04:24 följande:
    Det kan jag inte uttala mig om, men du känner säkert fler störda gubbar än jag.

Jag vill ha äventyr och har hittat dem som ger mig det, har aldrig haft så underhållande sex som senaste åren. 
    Vilket löjligt svar du gav här ovan. Tror du på allvar att jag skulle umgås med sånt trash? Nej du, man lär sig hur de fungerar genom deras närvaro online, där det tyvärr inte går att undvika dem, till skillnad från i verkliga livet. 
Svar på tråden Ikväll Knullar vi