Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Ikväll Knullar vi

Bra inlägg ,
    vi har haft fullt upp med familjeliv men kväll är 
    barnen på träningar och jag o frun har 2 timmar på oss

När jag kommer hem efter lämningen brukar hon sitta i soffan med en kort kjol o svarta stay ups på sig. Ibland tittar vi på en erotisk film tillsammans medans vi smeker varandra. När jag väl drar upp kjolen och ser hennes håriga, våta fitta kan jag inte vänta längre. 
    Brukar sluta med att jag tar henne bakifrån i tv soffan tills vi kommer samtidigt i en galen orgasm. Ser fram emot detta ikväll!

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2025-10-09 19:49:55 följande:
    Tur att vi är olika☺️
    jag känner mig bara djävligt kåt och upprymd och ville dela med mig till lustfyllda människor som uppskattar det.
    Scrolla vidare om du misstycker.
    Alla är vi olika.
    jo jag är på riktigt
    Uppskattar vad du skriver och du gör även oss kåta. Kan berätta mer om du vill. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-14 13:40:04 följande:

Bra inlägg ,
    vi har haft fullt upp med familjeliv men kväll är 
    barnen på träningar och jag o frun har 2 timmar på oss

När jag kommer hem efter lämningen brukar hon sitta i soffan med en kort kjol o svarta stay ups på sig. Ibland tittar vi på en erotisk film tillsammans medans vi smeker varandra. När jag väl drar upp kjolen och ser hennes håriga, våta fitta kan jag inte vänta längre. 
    Brukar sluta med att jag tar henne bakifrån i tv soffan tills vi kommer samtidigt i en galen orgasm. Ser fram emot detta ikväll!

Hi, hi så härligt med dessa vardagsskildringar av lustfylld sex mellan människor😃 . Låter som om ni hade det riktigt skönt tillsammans 🤪. Väcker även min lust ..
Svar på tråden Ikväll Knullar vi