• Anonym (Xfog)

Om det kom fram att din kille haft sex med en annan kille...

Om du fick veta att din kille haft penetrerande sex med en annan kille, hur ställer du dig till det? Det har inte skett under tiden ni är tillsammans men strax innan ni blev ett par. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om det kom fram att din kille haft sex med en annan kille...
  • Anonym (Kvinna)

Inte en tanke som tänder mig men något jag skulle kunna leva med. 

• Anonym (H)

Till några av er som skrivit här över: Man behöver inte vara bi bara för att man testat samkönat sex. 

• Anonym (S)

Skulle inte brytt mig ett dugg och kräver inte att de ska berätta sin sexuella historia...lika lite som jag tänker stå ut med att behöva berätta min...

Är ganska ointresserad av vilka som mina partners varit med innan mig...för mig är det viktiga hur vi passar ihop i ett här och nu, än vilka de legat med...

Förstår inte det avtändande alls faktiskt men respekterar att man tycker olika...Jag blir varken tänd eller avtänd...
    Bara intressant att män som upptäcker samma om sina kvinnliga partners snarare blir tända av tanken...
    .

• Anonym (Lina)
    Queen81 skrev 2025-10-11 16:54:14 följande:

Jag hade inte brytt mig. Gör varken till eller från för mig.

Han har alltså haft den i en hårig mansstjärt. Är det ok att den kommer in i dig efter det?
  • Queen81
    Anonym (Lina) skrev 2025-10-11 17:01:10 följande:
    Han har alltså haft den i en hårig mansstjärt. Är det ok att den kommer in i dig efter det?
    Ja, absolut. 
  • Anonym (Who cares)
    Så länge den är rengjord så är det väl lika lite problem med det som att han haft den i en kvinnostjärt vid ett tidigare tillfälle? Stjärt som stjärt. Eller är det analsex du har problem med?
  • Anonym (H)
    Han kan ha haft den i 100 håriga kvinnostjärtar också. Det kan även vara så att det var han som blev påsatt under det samkönade sexet. Den andra partens stjärt kan även ha varit helt renrakad. Glad
  • Anonym (S)
    Ser inte skillnad mot att den varit i en kvinnostjärt eller sköte...man får väl anta att han duschat efter...
    Han kan ju även varit mottagaren...hade det känts bättre?
    Eller bara oralsex? 

De flesta har en sexuell historia, vilket ju betyder att könsorganen har varit i kontakt med andras...
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Avtänd) skrev 2025-10-10 20:42:33 följande:

Hade blivit mest förbannad över att inte blivit informerad om att han är bi från start. Vaggad in i en relation grundad på en lögn.

Samma här! Få saker hade fått mig att avsluta snabbare.
Svar på tråden Om det kom fram att din kille haft sex med en annan kille...