Om det kom fram att din kille haft sex med en annan kille...
Om du fick veta att din kille haft penetrerande sex med en annan kille, hur ställer du dig till det? Det har inte skett under tiden ni är tillsammans men strax innan ni blev ett par.
Om du fick veta att din kille haft penetrerande sex med en annan kille, hur ställer du dig till det? Det har inte skett under tiden ni är tillsammans men strax innan ni blev ett par.
Inte en tanke som tänder mig men något jag skulle kunna leva med.
Till några av er som skrivit här över: Man behöver inte vara bi bara för att man testat samkönat sex.
Skulle inte brytt mig ett dugg och kräver inte att de ska berätta sin sexuella historia...lika lite som jag tänker stå ut med att behöva berätta min...
Är ganska ointresserad av vilka som mina partners varit med innan mig...för mig är det viktiga hur vi passar ihop i ett här och nu, än vilka de legat med...
Förstår inte det avtändande alls faktiskt men respekterar att man tycker olika...Jag blir varken tänd eller avtänd...
Bara intressant att män som upptäcker samma om sina kvinnliga partners snarare blir tända av tanken...
.
Jag hade inte brytt mig. Gör varken till eller från för mig.
Jag hade inte brytt mig. Gör varken till eller från för mig.
Hade blivit mest förbannad över att inte blivit informerad om att han är bi från start. Vaggad in i en relation grundad på en lögn.