Inlägg från: Anonym (Finns inget värre) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Finns inget värre)

Mina föräldrar avskyr mitt ex

Anonym (Skyll dig själv då) skrev 2025-10-11 09:10:14 följande:

Det är inte många föräldrar som blir glada när deras barn springer in i brasan gång på gång, lipar att de har bränt sig och ska tröstas, och sen gör samma sak igen.

Du och den här mannen har försökt och kan inte leva ihop utan oacceptabla aggressioner. Det är din jävla plikt att fatta det och hitta något som inte får en att tänka att er framtid består av misshandelsanmälningar, soc-samtal och BUP.

Vill du bli helt isolerad ihop med den här mannen för att alla vänner och släkt tar avstånd från hur han beter sig mot dig och inte vill vara i samma hus som er? Är han värd det, verkligen?

En del får då verkligen skylla sig själva, kom för fan inte och säg att du inte såg att han var olämplig sen. Skaffar du barn med honom kanske det blir som för min granne, där hennes son spöade upp henne med jämna mellanrum som gammal för att få pengar. För så kan det bli när man skaffar barn med störda män.

Är det vad du vill ha, vad du väljer med helt öppna ögon, verkligen?

Inte ens kvinnojouren kan rädda någon som bestämt sig för att leva ett pissliv.

Det finns inget värre än hjälpa personer gång efter  gång att komma undan ett hemskt ex. Men exet visar sedan upp EN god kvalitet och så går personen tillbaka. Till slut tröttnar man och är det barn med i bilden så är det ännu värre! Föräldern väljer bort barnen och allt upprepas gång på gång.
Svar på tråden Mina föräldrar avskyr mitt ex