Inlägg från: Anonym (Stork) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stork)

Få utlösning av blowjobs?

Anonym (blowjobs) skrev 2025-10-13 14:25:53 följande:
    Få utlösning av blowjobs?

Rätt intressant samtalsämne som jag kom in på med en vän. Tydligen har rätt många män svårt att komma genom avsugning (dvs. utan andra hjälpmedel).

Till er män: har ni lätt för att få utlösning av avsugning? Klarar alla kvinnor det eller finns det bara en del som lyckats?

Till er kvinnor: har ni lyckats få män att få utlösning genom att bli avsugna? Tycker ni det är vanligare att lyckas eller ej?

Shot!

När du pratar om andra hjälpmedel, vad tänker du då på?
    Om man ser händerna som ett hjälpmedel då stämmer nog din tes på mig.
    Med bara mun och tunga tror jag inte det finns någon som har uthålligheten som krävs.
  • Anonym (Stork)
    felicityporter skrev 2025-10-13 20:47:42 följande:
    Det beror nog mycket på killarna ifråga också, jag har fått män att komma med bara mun och tunga. Sedan har jag haft enstaka män som krävt intensivare behandling (med hand också) och dessutom betydligt längre tid.
    Ja såklart beror det på mannen. Jag syftade på hur det är för mig, borde kanske varit tydligare med det.
    Sen finns det säkert någon därute som klarar det på mig också, men har inte träffat henne än :)
  • Anonym (Stork)
    felicityporter skrev 2025-10-13 21:27:19 följande:
    Haha, okej, jag tolkade det som att du inte tror att de flesta tjejer klarar av det med endast mun och tunga (punkt). Förlåt min misstolkning. ☺️

Jag tror såna här saker som lätt till utlösning eller ej med endast tunga och mun innehåller många faktorer. Både männens olika ?känslighet? samt tjejens skicklighet och hur väl man läser varandras signaler.

Håller med dig helt och hållet. Beror på båda parter, och även samspelet mellan dom.
    Du behöver verkligen inte be om ursäkt, jag borde varit tydligare. 
    Jag har verkligen ingen aning hur det är för andra killar än mig själv. Inte heller de tjejer som jag aldrig varit med. 

• Anonym (Stork)
    Anonym (blowjobs) skrev 2025-10-14 22:01:05 följande:

Ni män som kan komma av avsugning då, föredrar ni att inkludera ollonet? Jag upplever att de som inte gillar att det inkluderas har svårare att komma än de som föredrar det..

Menar du att ha fokus på ollonet?
    Tänker att det är svårt att inte inkludera det alls?
Svar på tråden Få utlösning av blowjobs?