Inlägg från: Anonym (Inteenssnygga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inteenssnygga)

Bör mannen få känna sig attraktiv?

Inte ens snygga och fräscha män ska man ge för mycket bekräftelse, eftersom män generellt har en tendens att låta sådant stiga sig åt huvudet. Var tillsammans med en snygging och min bekräftelse gjorde att han började flirta med andra kvinnor, han började överskatta sin snygghet (snygg var han, men ändå inte särskilt utöver det vanliga).

Män som är oattraktiva ska definitivt i god tid få veta sin plats i hierarkin, för det finns inget värre än fula män som tycker/ tror att de är snygga.

• Anonym (Inteenssnygga)
    Mayjel skrev 2025-10-13 22:54:19 följande:

Om mannen aktivt gör något och verkligen anstränger sig för att vara attraktiv för sin partner så, ja. Då har han gjort sig förtjänt av positiv respons från sin kvinna. 

Sällsynt med sådana män idag tyvärr.
  • Anonym (Inteenssnygga)
    Ezmeraldah skrev 2025-10-14 15:10:06 följande:
    Jag vill att min man ska må bra och ha bra självförtroende. Jag har inget intresse av att "sätta honom på plats". Skulle han "tro att han är snyggare än vad han är" så ser jag inte problemet med det. Jag vill att han ska känna sig skitsnygg och sexig. Menar du att mannen ska veta sin plats så han inte är otrogen? Det säger en del om din egen självkänsla. Jag tror inte att min man är otrogen för att jag ger honom bekräftelse. 
    DIN man kanske inte är det. Men min f.d. flirtade med andra, och det ÄR otrohet att göra så. När det gäller fula män som tror de är snygga så har många av oss kvinnor som varit i dating-svängen rätt mycket erfarenhet av sådana. Om du inte har det så bara var glad för det.
Svar på tråden Bör mannen få känna sig attraktiv?