Inlägg från: Ezmeraldah |Visa alla inlägg
  • Ezmeraldah

Bör mannen få känna sig attraktiv?

Ja självklart. Varför skulle man inte visa sin attraktion? Och hur skulle man kunna dölja den?

• Ezmeraldah
    Anonym (Inteenssnygga) skrev 2025-10-14 11:20:29 följande:

Inte ens snygga och fräscha män ska man ge för mycket bekräftelse, eftersom män generellt har en tendens att låta sådant stiga sig åt huvudet. Var tillsammans med en snygging och min bekräftelse gjorde att han började flirta med andra kvinnor, han började överskatta sin snygghet (snygg var han, men ändå inte särskilt utöver det vanliga).

Män som är oattraktiva ska definitivt i god tid få veta sin plats i hierarkin, för det finns inget värre än fula män som tycker/ tror att de är snygga.

Jag vill att min man ska må bra och ha bra självförtroende. Jag har inget intresse av att "sätta honom på plats". Skulle han "tro att han är snyggare än vad han är" så ser jag inte problemet med det. Jag vill att han ska känna sig skitsnygg och sexig. Menar du att mannen ska veta sin plats så han inte är otrogen? Det säger en del om din egen självkänsla. Jag tror inte att min man är otrogen för att jag ger honom bekräftelse. 
Svar på tråden Bör mannen få känna sig attraktiv?