Känner mig ”sjuk”
Jag är 40 och väntar också fjärde. Jag har iof inga småttingar så det ger mig möjligheten att vila mycket på fritiden. Jag har kontorsjobb och kan jobba hemifrån vissa dagar vilket känns som en räddning för jag känner att pendlingen med väska och kollektivtrafik sliter på mig. Jag är förkyld vilket jag är sjukt trött på, ont i huvudet och bihålorna som hållit i sig en månad nu. Jag kände precis jag började piggna till och kunna träna när förkylningen bröt ut, vill bara tillbaka till den känslan. Jag vet inte om det skiljer sig från de tidigare gångerna, var rätt trött även om jag var ung om jag minns rätt. Kanske minst med tredje eftersom jag tränade mycket och åt bra, men jag sov en hel del då med. Sov och tränade 😂 bara sånt som fick mig att orka. Jag var student när jag väntade de tre första så man hade ju större flexibilitet över lag. Nu sover jag från att jag slutar jobba och resten av dygnet utom när jag äter på vardagarna 😂 orkar bara göra annat på helgen och då är det i princip bara städa och utöver det göra lugna saker. Man ska vila mycket när man är gravid skulle jag tro, men det är inte lätt när man har heltidsjobb och familj.