Får ej upp den
Anonym (Frustrerad) skrev 2025-10-14 21:57:55 följande:
Får ej upp denÄr tillsammans med en man på 60 år, sedan två år. Han älskar mig mer än nåt annat. Han gör allt för mig, är romantisk, generös osv. Det är bara ett problem: vi har aldrig haft samlag. Han tycker om att tillfredsställa mig, men han får aldrig stånd. Däremot så tillfredsställer han sig själv ett par gånger i veckan. Inte ens när jag kysser o smeker honom, blir han hård. Kan det vara prestationsångest? Han är attraherad av mig och smeker mig mycket och tycker jag är snygg. Nån som har nåt tips?
En man kan få orgasm utan att ha stånd, det krävs bara handarbete och inlevelse.
Jag är 70 och har använt små blå piller i säkert tio år. De är Guds gåva till mannen (och kvinnan som njuter av penetration). Min fru har underlivsbesvär och kan inte ha penetration mer än en liten stund. Hon avslutar med sin massageapparat och jag med min Tenga Flip med vibrator, en masturbator för män som är dödsskön.
Det finns ju många sätt att ha skönt tillsammans, menar jag bara.
Det där med att man inte skulle få prata med en man om prestationsångest, det förstår jag inte. Tvärt om tror jag att det kan lätta på trycket. Och i synnerhet om du kan övertyga honom om att du (visserligen gillar det men) inte är beroende av det för din njutning.