Inlägg från: Anonym (f) |Visa alla inlägg
  • Anonym (f)

Barnslig sambo - överdriver jag?

Ok att man har olika humor men här är det en väldigt gränslös person, det är inte humor... Trycker ner dig HÅRT på sängen och juckar när du berättar om något jobbigt herregud hade nog slagit till honom... samma med att plötsligt sticka upp ett finger i rumpan, vad i helvete... Samtyckeskurs nästa. Efter att du dumpat honom.

• Anonym (f)

Sen förstår jag inte hur det gått att missa i ett helt år? 

• Anonym (f)
    Anonym (Ledsen) skrev 2025-10-15 14:50:57 följande:
    Jag har nog inte missat det. Men innan vi flyttade ihop så bodde jag i en stad en dryg timme härifrån och hade väldigt mycket vänner runt mig. Så tror jag på något sätt fick så mycket intellektuellt utbyte av andra att jag bara viftade bort hans grejer som ?dålig humor?. Sen nu när han är i stort sett den enda jag har här hemmavid och vi liksom delar på allt med planering, handling, tvätt på ett annat sätt så blir det nog mer tydligt. Framförallt det att han är den enda jag har så nära. Jag träffar inte mina vänner lika ofta och då märker jag mer av att jag inte kan få något intellektuellt från honom.

sen tror jag också, om jag ska analysera djupare, att jag var så såld och kär av att han är en snäll kille som VILL flytta ihop och pratar om barn i framtiden osv. Så har det inte varit i tidigare relationer. så blev nog lite blind av känslan att äntligen ha lyckats bryta mitt mönster med destruktiva otillgängliga killar - men nu när det börjar svalna och vi kommer in i vardagar mer så inser jag att det kanske bara är en annan typ av otillgänglig.
    Bra att du kan reflektera över det. Fortsätt med att fundera över varför folk säger övergrepp i tråden... Och förberedd dig på att göra slut.
Svar på tråden Barnslig sambo - överdriver jag?