• Anonym (Står inte ut)

Pratar om bj's konstant

Hej! 
    Jag (32) och min man (33) har varit gifta i 7 år och har en liten dotter på 2 år.
    Mitt problem är så bisarrt att jag inte vet hur jag ska presentera det. Min man pratar/tjatar/skämtar om avsugningar runt 10-20 ggr om dagen. Ger några olika scenarion för exempel:

1. Vi sitter framför tv'n en sen kväll. Jag har varit vaken sedan kl 6 och jobbat 9 timmar på ett fysiskt aktivt jobb. Sedan jag kom hem har jag städat och passat på dottern (han är pappaledig). Så säger han "när ska du suga av mig då?".

2. Jag pratar med honom om något seriöst ämne (ekonomi, hälsa, planer, osv) och han säger "du kan du alltid suga av mig".

3. Jag sitter på golvet och leker med dottern. Han ställer sig med skrevet framför ansiktet på mig och säger "när du ändå är där nerd". 

Kan inte tydliggöra nog att detta är KONSTANT otaliga ggr om dagen, vad vi än gör eller pratar om. Han får vad han vill, sedan tar det bara ett par dagar så är han igång igen. Det har gått så långt att det gett mig avsmak för att ens göra det. Senaste gångerna har jag känt mig otålig och irriterad genom hela akten, för allt jag kan tänka på är detta eviga tjat. Han brukade inte vara sådan, utan det började för kanske 6-8 månader sedan. När jag till slut tog upp det med honom blev han sur och responsen blev att han "ska sluta skämta med mig" och att han "får väl sluta vara sig själv".

Vet inte vad jag ska göra åt detta beteende. Hans respons ger intrycket att hans konstanta prat om bj's är en del av hans identitet. Nu är han sur på mig och säger att vårt sexliv kommer dö ut pga detta. Tycker detta är ett så oerhört omoget beteende. Jag är över 30, jobbar heltid och har en liten dotter. Att ge honom daglig njutning är inte högsta prioritet. 

Är medveten om att allt detta låter hur konstigt som helst. Jag vet att alla män älskar sina bj's, men det är inte en chans att det är normalt att tänka på det oavbrutet varje dag.

• Svar på tråden Pratar om bj's konstant
  • Anonym (Svar)

Hade han kunnat tänka sig att göra något skönt på dig tex ge tillbaka oralsex om du gillar det? Eller ska han få det som välgörenhet av dig typ? Alltså utan något tillbaka? om det är så låter det som han bara ser dig som sin njutning. det verkar väldigt egoistiskt och avtändande

• Tom Araya

Hur mycket man än gillar avsugningar så är detta sätt att uttrycka det på oerhört töntigt!

Jag har full förståelse för att det gör dig irriterad och avtänd.

Nästa gång han hävdar att det är en naturlig del av hans personlighet så kan du ställa motfrågan om hans personlighet har ändrats från tidigare.

• Anonym (m)

Tycker det är mer än "töntigt", för mig verkar det som sexuella trakasserier. Bara för att man är i ett förhållande kan det inte vara fritt att fläka ut sina behov på sätt som inte tas emot väl av sin partner?!

• Anonym (Lol)

Sådär hade min karl aldrig betett sig. Och inte någon annan vettig karl heller. 
    Detta hade jag inte accepterat och det borde inte du heller. 

Hans beteende är oerhört respektlöst. Jag förstår inte hur du står ut. 

• Nordinni

Förstår inte hur du står ut! När du ger han sina avsugningar, vad ger han dig? Eller ska du bara suga av honom varje dag och du får inget? 
    Hur ofta har ni sex? 

• Dexter dot com

Jag hade sagt att det inte blir en enda avsugning så länge han tjatar om det och hållit fast vid det. Hade även bett honom gå och prata med någon om vad hans fixering kommer ifrån eftersom det är ett nytt beteende. 

• Lynx123

Jag hade blivit jätteäcklad. Hur känner du? Själv hade jag inte velat peta på honom med en tång...

• KimLinnefeldt

Min fru är känslig för att känna sig pressad till sex. Numera bjuder jag bara in, lite diskret. Men hon får bestämma när hon vill ha sex. Det har blivit lugnare för båda.

Han verkar ha fastnat i ett närmast tvångsmässigt beteende. Du kanske ska föreslå att han går i terapi.

• Anonym (Kvinna)

Låter som att han försöker försvara respektlöst beteende med att det är humor. Lite som många mobbare gör. En sådan sexuell jargong behöver alla parter vara med på för att den ska vara okej. 

• Anonym (Kimchi)

Nä du vilken respektlös fjant till karl. Tala om för honom en gång för alla att du numera inte upplever hans tjat som något roligt utan att det har övergått till att göra dig obehaglig till mods att att det kan klassas som sexuella trakasserier. Att du inte tänker ha sex med honom öht tills han inser vad han gör och gjort avbön. Ingen intimitet öht. Han ska dessutom ge fan i att trycka könet i ansiktet på dig när du sitter på golvet med din dotter. Han utsätter dig för saker som även drabbar dottern och hårdrar man det finns det straffskalor för det. 

• Goneril
    Anonym (Kimchi) skrev 2025-10-16 12:10:06 följande:

Nä du vilken respektlös fjant till karl. Tala om för honom en gång för alla att du numera inte upplever hans tjat som något roligt utan att det har övergått till att göra dig obehaglig till mods att att det kan klassas som sexuella trakasserier. Att du inte tänker ha sex med honom öht tills han inser vad han gör och gjort avbön. Ingen intimitet öht. Han ska dessutom ge fan i att trycka könet i ansiktet på dig när du sitter på golvet med din dotter. Han utsätter dig för saker som även drabbar dottern och hårdrar man det finns det straffskalor för det. 

Det TS skriver om att trycka könet etcetera, skulle säkert kunna rubriceras som sexuellt ofredande. Den här killen beter sig som en grottmänniska, undrar hur han fungerar i andra sammanhang? Har han koll på de sociala koderna?                                                                                                                                                                          Med tanke på frekvensen, hur ofta han tjatar, tror jag att det ligger något tvångsmässigt bakom, någon skrev redan det. "Tics" har man hört talas om; här är mönstret med idelig upprepning likartat. Om han var normal tidigare i livet men plötsligt har börjat med det här synnerligen irriterande tjatet tyder det på någon mental rubbning. En psykolog skulle nog kunna bena ut detta, förutsatt att mannen inser att det handlar om ett tvång. Det är väl där knuten ligger; han tycker ju bara att han är käck och rolig. Jag ser det som tvång kombinerat med en sjukligt hög sexualdrift.                                             
  • Queen81

Det där hade jag aldrig accepterat! Och jag hade blivit så vansinnigt avtänd av hela honom att sex öht inte hade funnits på kartan. Fy!
    Men det låter nästan som att det blivit nåt tvångsmässigt beteende hos honom. HAN behöver reda ut vad detta beror på och genast sluta. Du kan göra klart för honom att sex i vilken form som helst inte är på tapeten förrän detta har upphört.

• Anonym (Kimchi)
    Goneril skrev 2025-10-16 12:35:02 följande:
    Det TS skriver om att trycka könet etcetera, skulle säkert kunna rubriceras som sexuellt ofredande. Den här killen beter sig som en grottmänniska, undrar hur han fungerar i andra sammanhang? Har han koll på de sociala koderna?                                                                                                                                                                          Med tanke på frekvensen, hur ofta han tjatar, tror jag att det ligger något tvångsmässigt bakom, någon skrev redan det. "Tics" har man hört talas om; här är mönstret med idelig upprepning likartat. Om han var normal tidigare i livet men plötsligt har börjat med det här synnerligen irriterande tjatet tyder det på någon mental rubbning. En psykolog skulle nog kunna bena ut detta, förutsatt att mannen inser att det handlar om ett tvång. Det är väl där knuten ligger; han tycker ju bara att han är käck och rolig. Jag ser det som tvång kombinerat med en sjukligt hög sexualdrift.                                             
    Ja du har rätt. Något tvångsmässigt med det. Kan Beto på vad som helst. Snack med psykolog skulle sitta fint. Dels för att klura ut varför han gör det och även så han fattar hur hans beteende påverkar sambon och även barnet. Något står inte rätt till. Han behöver sannolikt hjälp för att ta sig ur detta ybersunkiga beteende. 
  • Anonym (Män man knappt orkar kräkas på del 24y38754y34867y)

Jag har levt med min karl i 25 år och inte en enda gång har han sagt så där. Ingen av hans sex föregångare heller. Noll gånger. För de har nämligen haft stil och respekt för kvinnor.

Men du har ju valt den här respektlösa trädapan att föröka dig med så nu är det lite sent att gnälla. Jag rekommenderar kuratorstöd och separation så inte er dotter växer upp och tror att hon måste låta sig behandlas så där också, för det borde jämställas med barnmisshandel och sexuellt ofredande av barn.

• Olsdotter
    Anonym (Står inte ut) skrev 2025-10-15 17:21:47 följande:
    Pratar om bj's konstant

Hej! 
    Jag (32) och min man (33) har varit gifta i 7 år och har en liten dotter på 2 år.
    Mitt problem är så bisarrt att jag inte vet hur jag ska presentera det. Min man pratar/tjatar/skämtar om avsugningar runt 10-20 ggr om dagen. Ger några olika scenarion för exempel:

1. Vi sitter framför tv'n en sen kväll. Jag har varit vaken sedan kl 6 och jobbat 9 timmar på ett fysiskt aktivt jobb. Sedan jag kom hem har jag städat och passat på dottern (han är pappaledig). Så säger han "när ska du suga av mig då?".

2. Jag pratar med honom om något seriöst ämne (ekonomi, hälsa, planer, osv) och han säger "du kan du alltid suga av mig".

3. Jag sitter på golvet och leker med dottern. Han ställer sig med skrevet framför ansiktet på mig och säger "när du ändå är där nerd". 

Kan inte tydliggöra nog att detta är KONSTANT otaliga ggr om dagen, vad vi än gör eller pratar om. Han får vad han vill, sedan tar det bara ett par dagar så är han igång igen. Det har gått så långt att det gett mig avsmak för att ens göra det. Senaste gångerna har jag känt mig otålig och irriterad genom hela akten, för allt jag kan tänka på är detta eviga tjat. Han brukade inte vara sådan, utan det började för kanske 6-8 månader sedan. När jag till slut tog upp det med honom blev han sur och responsen blev att han "ska sluta skämta med mig" och att han "får väl sluta vara sig själv".

Vet inte vad jag ska göra åt detta beteende. Hans respons ger intrycket att hans konstanta prat om bj's är en del av hans identitet. Nu är han sur på mig och säger att vårt sexliv kommer dö ut pga detta. Tycker detta är ett så oerhört omoget beteende. Jag är över 30, jobbar heltid och har en liten dotter. Att ge honom daglig njutning är inte högsta prioritet. 

Är medveten om att allt detta låter hur konstigt som helst. Jag vet att alla män älskar sina bj's, men det är inte en chans att det är normalt att tänka på det oavbrutet varje dag.

Shittest

Svara "aldrig" när han frågar nästa gång. Gången efter det svarar du inte. När/ om han då fortsätter tjata/ undrar varför du inte svarar så säger du "du fick svar på den frågan tidigare".
  • Anonym (???)

Han verkar veta vad han vill och frågar det non stop. Även om det är dumt, respektlöst av honom att bete sig så där. 
    Problem här är du kvinna som inte vet vad du ska göra och fortsätter tillåta såna konstiga beteende, ohyfsat. 
    Såklart du får lämna honom. Han är sjuk och du kan inte se det. Han är missbrukare. 

• Anonym (???)
    Anonym (Män man knappt orkar kräkas på del 24y38754y34867y) skrev 2025-10-16 19:39:54 följande:

Jag har levt med min karl i 25 år och inte en enda gång har han sagt så där. Ingen av hans sex föregångare heller. Noll gånger. För de har nämligen haft stil och respekt för kvinnor.

Men du har ju valt den här respektlösa trädapan att föröka dig med så nu är det lite sent att gnälla. Jag rekommenderar kuratorstöd och separation så inte er dotter växer upp och tror att hon måste låta sig behandlas så där också, för det borde jämställas med barnmisshandel och sexuellt ofredande av barn.

Det går inte att behandla såna människor. Hon måste lämna honom helt enkelt eller fortsätter att leva med en man som inte respekterar henne. 
    Lösning är enkel lämna. 
  • Anonym (H)

Vilket äckel. Och ja, ert sexliv kommer definitivt att dö ut. P.g.a. HANS beteende. Själv hade jag inte kunnat ha någon som helst fysisk kontakt med honom. 

• Anonym (Kimchi)

TS! Blev det för jobbigt att se att många, för att inte säga alla tycker att du blir utsatt en massa skit plus att han troligen gör sig skyldig för barnfridsbrott. Blev det för tydligt och kanske övermäktigt? Som du ser så bör du lämna den här mannen. Så snart du kan. 

Gissar detta eftersom du inte har kommenterat något sedan starten. Eller så trollar du. Men det känns Inte som en trolltråd. Men vad vet jag.  

Svar på tråden Pratar om bj's konstant